Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@06:12:38 GMT

افسانه بایگان در «افتاده‌ها»

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۷۸۵۰۰

 صراط: سریال «افتاده ها» به کارگردانی علیرضا امینی که قرار است نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه دو سیما برود امروز دوشنبه ۱۱ دی ماه در شهر شیراز کلید خورد.

به گزارش مهر،فیلمنامه این سریال را احسان جوانمرد نوشته است و در ۱۵ قسمت ساخته خواهد شد. همچنین محمدرضا شریفی نیا که بازیگردانی این سریال را بر عهده دارد خودش هم در آن بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال امروز با حضور محمود عزیزی، محمدرضا شریفی نیا، افسانه بایگان و افسر اسدی کلید خورد و گروه سازنده بعد از تصویربرداری صحنه های مورد نظر در شیراز به کیش می روند. ضبط و تصویربرداری این سریال حدود ۲ ماه طول می کشد و قرار است کل کار در این شهرها تصویربرداری شود.

در خلاصه داستان این سریال ۱۵ قسمتی که در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه شده، آمده است: «افتاده‌ها» داستان دو برادر است که هر کدام در مسیر علم و ثروت به موفقیت‌هایی رسیده‌اند و در ایام نوروز با خانواده‌هایشان در مهمانسرایی در مشهد اقامت می‌کنند که با ورود یک مسافر خارجی حوادث جالب و شیرینی برایشان رقم می‌خورد...

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار

ایسنا/خوزستان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک از انجام عملیات موفق جست‌وجو و نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی با تلاش نجاتگران این جمعیت خبر داد.

جواد شریفی امروز (۱۵ اردیبهشت‌ ماه) اظهار کرد: ساعت ۱۹ دیروز به‌دنبال تماس تلفنی فرماندار شهرستان صیدون مبنی بر گرفتار شدن ۱۰ گردشگر در منطقه کوهستانی مُنگار امامزاده عبدالله صیدون براثر بارش باران، یک تیم عملیاتی دو نفره (یک پرسنل و یک نجاتگر به‌صورت داوطلبانه) به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط بد جوی و دور بودن مسیر ارتباطی، پس از چند ساعت جست‌وجوی نجاتگران در کوهستان ساعت چهار بامداد امروز نجاتگران به این افراد دسترسی پیدا کردند و آنها به منطقه امن انتقال داده شدند.

شریفی افزود: در این عملیات مرتضی آبسالان از نجاتگران پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری (ع) جمعیت هلال احمر شهرستان باغملک همراه پدرش به‌صورت داوطلبانه حضور یافتند و باعث نجات این گردشگران شدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • 4 افسانۀ غیرواقعی دربارۀ گرگ‌ها
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • تانک M2 بردلی: بررسی جامع تانک افسانه‌ای ایالات متحده (+عکس)
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • ممنوعیت چرای دام های مازاد در مراتع استان
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!