Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-08@21:02:46 GMT

ویسی پیشکسوت مربی‌ها در مربع سقوط!

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۷۸۶۵۲

به گزارش وانانیوز، 

علی کریمی و هومن افاضلی به عنوان مربیان تیم های سپیدرود و نفت تهران انتخاب شدند و احتمالا تا پایان فصل، هدایت این تیم ها را برعهده خواهند داشت. چند هفته قبل نیز رضا عنایتی سرمربی سیاه جامگان شد تا به همراه عبدالله ویسی، مربع سقوط را تشکیل دهند.

 

این 4 نفر که جزو مربیان جوان فوتبال ایران محسوب می‌شوند، بدون شک بزنگاهی تاریخی را پشت سر می گذارند و امیدوارند با حفظ تیم هایشان در لیگ، بر اعتبار خود بیافزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میانگین سنی آن ها 43 سال است و علی کریمی با 39 سال سن جوان ترین مربی در مربع سقوط به شمار می رود. البته باید گفت تیم علی کریمی، در جدول نیز وضعیت بهتری دارد و ستاره سابق بایرن مونیخ و شالکه، از شانس بیشتری برای بقا بهره مند است.

 

هم اکنون در جدول سیاه جامگان ( 12 امتیاز)، نفت تهران (13)، استقلال خوزستان (14) و سپیدرود با 15 امتیاز از قعر به بالا را تشکیل داده اند و همانطور که از امتیازات مشخص است، نمیتوان با قطعیت از بقا یا سقوط تیمی سخن گفت. در هفته پیش رو، سیاه جامگان میهمان فولاد خواهد بود، سپیدرود با گسترش دیدار خواهد کرد و استقلال خوزستان و نفت نیز در پایتخت به مصاف سایپا و پرسپولیس خواهند رفت.

 

این هفته هر 4 تیم با حریفانی قدرتمند روبه رو خواهند شد و حتی سپیدرود نیز مقابل گسترش کار راحتی را نخواهند داشت. اما در چنین شرایطی، امتیاز گرفتن از تیم های بزرگ و مدعی می تواند گامی بلند و رو به جلو در راستای هدف باشد و باید دید کدام تیم موفق به این کار مهم خواهد شد.

 

عبدالله ویسی و هومن افاضلی با 46 سال سن، پیشکسوت این مربع هستند؛ اما باتوجه به تجربه بیشتر و البته موفقیت های بزرگتر ویسی، او را باید کاپیتان یا پیشکسوت مربع سقوط لیگ هفدهم بنامیم؛ کسی که دو فصل پیش، در کنار مظلومی و برانکو مثلث قهرمانی را تشکیل داده بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار پیشکسوت صداوسیما درگذشت


به گزارش تابناک از ایسنا، حسین تبریزی خبرنگار پیشکسوت سازمان صداوسیما و فعال حوزه شهری پس از طی یک دوره بیماری امروز  درگذشت.

دیگر خبرها

  • ۳ مدعی صعود به لیگ برتر پیروز شدند؛ نفت MIS از قافله جا ماند
  • خبرنگار پیشکسوت صداوسیما درگذشت
  • سرانه فضای آموزشی در گلستان حدود ۴.۸۵ متر مربع است
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • عبدالله ویسی: اگر آدم می‌کشتم باید ۸۰۰ میلیون دیه می‌دادم اما ۲ میلیارد جریمه شدم! / فیلم
  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!