Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری،‌ اظهار داشت: با توجه به بلاابلاغ شدن سوال نمایندگان از رئیس جمهور، در مجلس همچنان پیگیر مطالبات مردم در این خصوص هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه بارها درباره عملکرد بانک مرکزی در حوزه موسسات مالی و اعتباری از وزیر اقتصاد سوال کرده‌ایم اما متاسفانه وزیر عنوان می‌کند که نظارت بر عملکرد بانک مرکزی با وزرات اقتصاد نیست لذا رئیس جمهور باید در این رابطه پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای همچنین تصریح کرد: بانک مرکزی متاسفانه در موضوع رسیدگی به مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی تعلل می‌کند و اگر روند به همین منوال پیش برود مجلس با جدیت بیشتری نسبت به این امر و در راستای رسیدگی به مطالبات مردم اقدام خواهد کرد.

موسوی لارگانی بر همین اساس اضافه کرد: دولت باید پاسخگوی عملکرد ضعیف بانک مرکزی باشد و در این رابطه به نمایندگان پاسخ دهد. رئیس جمهور باید -با توجه به عملکرد ضعیف بانک مرکزی- هر چه سریع تر نسبت به تغییر در سازوکار بانک مرکزی و به ویژه رئیس آن تدابیر ویژه‌ای اندیشیده و اقدام کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

دیگر خبرها

  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی