Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهان > آسیا و اقیانوسیه - همشهری آنلاین:
دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی از سخنرانی رهبری کره شمالی به مناسبت سال نوی میلادی که در آن پیشنهاد مذاکره با سئول را داده استقبال کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی گفت که آماده مذاکرات با کره جنوبی است و ممکن است هیاتی از کره شمالی را برای حضور در این بازی‌ها اعزام کند که بخشی از اقدامات برای کاهش تنش نظامی در شبه‌جزیره کره به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبری کره شمالی همچنین در این سخنرانی گفته است که تصمیم دارد هیاتی از کشورش را برای حضور در بازی‌های المپیک زمستانی فوریه ۲۰۱۸ در کره جنوبی اعزام کند؛ این صحبت‌ها مورد استقبال دولت سئول قرار گرفت.

دفتر مون جائه-این، رئیس جمهوری کره جنوبی در بیانیه‌ای از سخنرانی رهبری کره شمالی استقبال کرد.

در همین زمینه: کیم اون: دکمه پرتاب موشک اتمی همواره روی میز من است توقف یک کشتی حامل نفت کره شمالی توسط کره جنوبی آمریکا دو مقام موشکی کره‌شمالی را تحریم کرد کره شمالی برای پرتاب یک ماهواره جدید آماده می‌شود

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: هیئت‌های تجاری از کشورهای قزاقستان، کنیا، ترکیه، آذربایجان، روسیه، چین، گرجستان، عمان، کویت، عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، سنگاپور، صربستان و کوبا با فعالان اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی که در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ حضور داشتند، دیدار کرده و مذاکرات تجاری انجام دادند.

 

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • مشارکت احتمالی کره جنوبی در پیمان آکوس؛ محور گفت‌وگوهای دو جانبه سئول و کانبرا
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس