Web Analytics Made Easy - Statcounter

قمی گفت: برخی می‌خواهند جریان‌های داخلی و رقبای آقای روحانی را متهم کنند برای تفرقه‌افکنی بین مردم است چراکه امروز آقای روحانی همراه با رقبا و منتقدانش در یک صف در مقابل دشمنان خارجی ایستاده‌اند. ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷ سیاسی احزاب و تشکل ها نظرات

محمد قمی نماینده مردم پاکدشت و عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آشوب‌های اخیر در برخی شهرهای کشور، گفت: اینکه ما مشکلات اقتصادی در کشور داریم غیرقابل‌انکار است و امروز همه این حق را به مردم می‌دهند که وضعیت اقتصادی و معیشتی خود ناراضی باشند؛ حساب معترضینی که نسبت به وضعیت اعتراض دارند، با کسانی که از دشمنان مردم ایران برای آشوب خط گرفته‌اند، جداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آشوب گران نمی‌خواهند مطالبه مردم برای رفع مشکلات به نتیجه برسد، تصریح کرد: تردیدی نیست که جریان ضدانقلاب و نفاق در پشت پرده آشوب‌های قرار دارد و اینکه برخی مدعی شوند که جریان‌های داخلی اعم مخالفین یا رقبای دولت را عامل این اعتراضات معرفی کنند، غیرمنطقی و غیرقابل‌قبول است. چراکه نگاه جریان ضدانقلاب و نفاق به آقای رئیسی یا روحانی یکسان است و دشمنی که امروز مدعی حمایت از معترضین است عامل بخشی از مشکلات اقتصادی کشور است.

قمی گفت: اینکه برخی می‌خواهند جریان‌های داخلی و رقبای آقای روحانی را متهم کنند برای تفرقه‌افکنی بین مردم است چراکه امروز آقای روحانی همراه با رقبا و منتقدانش در یک صف در مقابل دشمنان خارجی ایستاده‌اند و با امید به خدا و با هوشیاری مردم، شکست سنگین به دشمنان ملت ایران تحمیل خواهند کرد.

قمی با بیان اینکه، آمریکایی‌ها با حمایت از آشوبگران قصد انحراف در مطالبه معترضین به وضعیت اقتصادی را دارند، گفت: مردم ما هوشیار هستند و اجازه نخواهند داد که آمریکا و عربستان به اهداف شوم برسند؛ آمریکا و سعودی‌ها می‌خواهند اعتراضات به‌حق مردم ایران به اقدام علیه امنیت و معیشت مردم تبدیل کنند اما کور خوانده‌اند؛ ممکن است در کشورها اختلاف‌سلیقه‌ها زیاد باشد اما وقتی دشمن قسم خوره به صحنه می‌آید، ایرانی‌ها با هر نگاه و سلیقه‌ای متحد می‌شوند و اکنون زمان اتحاد ملت ایران در مقابل منافقین است.

انتهای پیام/

R31462/P31462/S1,10/CT1