Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین وثوقی‌ایرانی با اشاره به رکورد زنی اتاق اردبیل در صدور گواهی مبدا گفت: اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل با همراهی تجار و بازرگانان پرتلاش توانست بعد از سال‌ها در صدور گواهی مبدا نسبت به سالهای گذشته موفق عمل کند .
وی اضافه کرد: صدور گواهی مبدا که از ابتدای تیرماه 89 تا آذرماه سالجاری مقایسه شده است با یک جهش فوق‌العاده، در آذرماه سالجاری به 404 عدد افزایش یافته که نشان از تلاش و جدیت اتاق بازرگانی اردبیل در صدور گواهی مبدا در همراهی با تجار و بازرگانان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وثوقی بیان کرد:صدور گواهی مبدا در اتاق اردبیل از بهمن‌ماه سال گذشته سیر تصاعدی به خود گرفته و در 7 سال اخیر به بالاترین حجم خود رسیده به طوری که در آذرماه امسال میزان آن به بیش از 404 عدد رسید ه است .
دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل در بین استانهای برتر در صدور گواهی مبدا قرار گرفته و توانسته یک جهش قابل توجهی را در این حوزه به خود اختصاص دهد.
وثوقی‌ایرانی افزود: برنامه‌ریزی دقیق و منظمی به منظور تسهیل صدور و ارائه گواهی مبدا از سال گذشته در اتاق بازرگانی اردبیل صورت پذیرفته است تا تجار و بازرگانان استان و شهرستان‌های همجوار از خدمات اتاق بازرگانی به نحو احسن بهره‌مند شوند که امیدواریم این امور به زودی تحقق یابد.
دبیرکل اتاق بازرگانی اردبیل با بیان اینکه صدور گواهی مبدا حتی در ایام تعطیل نیز انجام می گیرد. افزود:سعی خواهیم کرد موانع باقیمانده جهت تسهیل خدمات در صدور گواهی مبدأ را برطرف کنیم تا تجار و بازرگانان استان اردبیل در صدور کالاها و محصولات خود با موانع و مشکلاتی مواجه نشوند و بدون هیچ دغدغه و نگرانی به انجام امور مربوطه بپردازند.
وثوقی‌ایرانی درباره فعالیت دفتر بیله سوار در صدور گواهی مبدا بیان کرد: فعالیت گسترده دفتر بیله سوار در تسهیل خدمات به تجار و بازرگانان نقش مهمی ایفا کرده است.
گواهی مبدأ سندی است که خریدار خارجی برای احراز هویت کالای خریداری شده از فروشنده مطالبه می‌نماید و در سراسر دنیا، اتاقهای بازرگانی آن را صادر می‌نمایند.

 

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۷۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| نظرات جالب تجار خارجی در مورد ایران اکسپو ۲۰۲۴

ایران اکسپو ۲۰۲۴ نمایشگاهی از کالاهای ایرانی در حوزه صادرات است که برای ششمین بار در اردیبهشت ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی در تهران برپا شد، در این نمایشگاه نزدیک به ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان از حدود ۸۰ کشور دنیا به همراه ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی از داخل کشور حضور داشتند.

کد خبر 750543

دیگر خبرها

  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • فیلم| نظرات جالب تجار خارجی در مورد ایران اکسپو ۲۰۲۴