Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از مشخص شدن نتیجه مناقصه واحد اتان کراکر این مجتمع تا پایان امسال خبر داد.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از مشخص شدن نتیجه مناقصه واحد اتان کراکر این مجتمع تا پایان امسال خبر داد.

رضا امیری با اشاره به این که روند تولید در پتروشیمی بندر امام از ابتدای سال ۹۶ تاکنون نسبت به دوره مشابه پارسال پنج درصد رشد داشته است، اظهار کرد: این موضوع نشان از تمرکز این مجتمع روی بحث تولید و تامین مناسب‌تر خوراکNGL  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در باره طرح‌های توسعه‌ای که پتروشیمی بندر امام به منظور بهینه سازی تولید در سال ۹۶ آغاز کرده است، گفت: طرح تصفیه خانه مرکزی برای بازیافت روزانه ۳۰ هزار متر مکعب آب در حال ساخت است.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام ادامه داد: قرارداد تغییر فرآیند واحد کلر آلکاریک نیز که پارسال از مدار خارج شده بود امضا شده و امیدواریم تا ۲۶ ماه آینده به نتیجه برسد.

امیری افزود: طرح مطالعاتی افزایش ظرفیت واحد MTBE (متیل ترشری بوتیل اتر) پتروشیمی بندر امام با ظرفیت اسمی ۵۰۰ تنی در دستور کار است. این واحد بیشتر از ۳۶۲ هزار تن تولید داشته است که امیدواریم بعد از رفع محدودیت‌ها به تولید ۱۰۰درصدی ظرفیت دست یابیم.

وی طرح تامین خوراک NGL ۳۲۰۰ و واحد اتان کراکر را از پروژه‌های توسعه ای پتروشیمی بندر امام عنوان و تصریح کرد: امیدواریم تا پایان امسال برنده مناقصه واحد اتان کراکر مشخص و کار آغاز شود و شاهد تحولی بزرگ در تامین خوراک باشیم.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام در باره برنامه جذب سرمایه‌های خارجی در طرح‌های این شرکت گفت: پروژه الفین اتان کراکر EPECF است یعنی فاینانس نیز در آن دیده شده است. حال آن که بحث فاینانس از سوی کره جنوبی، چین، ژاپن یا اروپا تامین شود مسئله ای است که پس از مشخص شدن کنسرسیوم برنده مناقصه قابل مذاکره است

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال صالح زاده با اعلام این خبر بیان کرد: محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع‌آوری و محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: هم اکنون تردد در محور بندر امام به آبادان برقرار شده و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد: همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود، برقرار شده و نیروهای عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه دیده هستند.

کد خبر 6096632

دیگر خبرها

  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟