Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به حوادث اخیر گفت: عده‌ای افراد سودجو، فرصت‌طلب و موج‌طلب از افراد عادی و بی‌گناه سوء استفاده می‌کنند. ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ استانها فارس نظرات

آیت‌الله اسدالله ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به حوادث اخیر اظهار داشت: طبیعی است که اگر مردم توجهی به شرایط زمان و بهره‌برداری دشمن داشته باشند، حرکت‌هایی که دشمن موج‌سواری می‌کند، انجام نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: مشکل این است که عده‌ای افراد سودجو، فرصت‌طلب و موج‌طلب از افراد عادی و بی‌گناه سوء استفاده می‌کنند و آنها را ابزار کار قرار می‌دهند و این سبب می‌شود مشکلاتی در جامعه اتفاق افتد. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: در حوادثی که اخیرا رخ داده، عده‌ای سیر مرفه از قشر ضعیف سوء استفاده می‌کنند که باید هوشیار بود و این قشر ضعیف خودشان را دم تیغ سودجوها قرار ندهند. 

آیت‌الله ایمانی بیان کرد: جمع دیگری هم هستند که دنبال فرصتی برای انعکاس کینه و عدوات متراکم شده خود هستند، مردم باید با حضورشان جواب این عده را بدهند. 

وی عنوان کرد: همانگونه که d; هزار یا 500 نفر برای اخلال وارد میدان شدند، مردم مقابلشان بایستند و با حضور پررنگی جلوی این حضور محدود را بگیرند. 

انتهای پیام/ 

R41382/P1377/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی در استان خوزستان به سمت عادی شدن و بارندگی پیش می رود؛ بنابراین فعالیت کلیه مدارس استان در نوبت عصر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه طبق روال عادی فعال هستند.

این در حالی است که با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام شد.

کد خبر 6092959

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم)