Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، ظهر روز گذشته زن جوانی با اضطراب به کلانتری 132 نبرد مراجعه کرد و ادعا کرد که چند سال  قبل یک مرد را به قتل رسانده است.

 این زن در اعترافات اولیه خود مدعی شد : روز حادثه ، که یکی از روزهای شهریور سال 90 بود ،شیشه کشیده بودم ، خانه  مقتول که بابک نام داشت و 40ساله داشت مهمان بودم ، در همان وضعیت متوجه شدم  قصد شوم نسبت به من داشت همین مسئله باعث شد  با چوب چند ضربه به سرش بزنم که منجر به مرگ وی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعتراف این زن ، موضوع به اطلاع بازپرس کشیک قتل رسید و متهم به اداره آگاهی تهران انتقال یافت .

برپایه این خبر این زن که زهرا نام دارد و 34 ساله است  امروز وقتی در برابر بازپرس دادسرای جنایی تهران قرارگرفت درحالیکه به شدت داد و فریاد و گریه می کرد گفت : من کسی را نکشته ام. او که گویی از نبود مواد مخدر بی تاب بود پشت سر هم تکرار می کرد : «حالم خوب نیست . من کسی را نکشتم » تکذیب اعتراف روز گذشته این زن با این شرایط آنقدر در دادسرای جنایی ادامه پیدا کرد که وضعیت جسمی وی به بحران رسید که بازپرس دستور داد اورژانس در دادسرا حاضر شده و وضعیت جسمی این متهم مورد بررسی پزشکان قرار گرفت .

گفتنی است به دلیل وضعیت جسمی که برای این متهم ایجاد شد ادامه دادرسی بر روی این پرونده جنایی که از اعتراف قاتل تا انکارش تنها 24 ساعت طول کشید به تاریخی دیگر موکول شد.

 

با دستور بازپرس ویژه قتل  تحقیقات در مورد این قتل ادامه پیدا کرد. 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کیومرث کشوری در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: شب گذشته (۲۷ فروردین‌ماه) در پی مراجعه حضوری شهروندی به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر ربایش پسر ۱۲ ساله‌اش توسط یک شخص ناشناس بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه توسط ماموران پلیس پیگیری شد.

وی افزود: ماموران پلیس با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی، مخفیگاه و هویت متهم را در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه فرد گروگانگیر از اراذل و اوباش و دارای سوابق متعدد از جمله چندین فقره انواع سرقت بوده است، گفت: یگان‌های عملیاتی و تخصصی پلیس در صحنه با هوشمندی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، فرد ربوده شده را صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگرداندند.

کشوری با اشاره به دستگیری فرد گروگانگیر در این عملیات بیان کرد: متهم انگیزه خود از آدم‌ربایی را اختلافات مالی با پدر فرد ربوده شده عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • خبر مهم از زورگیران اتوبان صدر / برای بازسازی به صحنهٔ جرم آمدند
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • متهم اتوبان صدر: گوشی‌های دزدی را در چهارراه مولوی می‌فروختیم
  • معمای قتل مرد رها شده مقابل بیمارستان
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • جزئیات ۲ حادثه مرگبار در پایتخت
  • بخشش قاتل به حرمت عید فطر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر