Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@04:06:42 GMT

با قدرت به سپیدرود آمده‌ام

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۰۵۱۸

با قدرت به سپیدرود آمده‌ام

مالک جاه طلب باشگاه سپیدرود با ابراز خرسندی از حضور علی کریمی به عنوان سرمربی این تیم گفت: بنده در هر کاری ورود کنم با قدرت وارد می‌شوم و اعتقاد دارم باید با یک برنامه هدفمند و سیستماتیک عمل کنیم. ما یک شورا تشکیل دادیم و به سرعت کارهای مالی را انجام دادیم و مشکل مالی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به تصمیمات خود برای این تیم گفت: گزینه‌های زیادی داشتیم اما به دنبال کسی بودیم که هم شمالی و هم اسطوره گیلان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من افتخار می‌کنم رشتی هستم و خون مردم گیلان با سپیدرود عجین شده است. کریمی سپیدرود را به جایگاه اصلی خود می‌رساند و به زودی آکادمی این باشگاه را راه‌اندازی می‌کنیم. هدف ما برای سپیدرود کسب سهمیه آسیایی برای سال‌های آینده است و صفر تا صد مسائل فنی در اختیار علی کریمی است. ما رشتی هستیم و سعی می‌کنیم رشتی‌ها را در سپیدرود حفظ کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل

اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با پرونده زمین‌های ازگل و کاظم صدیقی گفت: پس از اظهارات حاج آقای صدیقی در خصوص باغ ازگل پرونده قضایی تشکیل شد و افرادی احضار شدند و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله از سازمان ثبت و شهرداری انجام شد و اظهارات سردفتری که انتقال زمین در دفتر او صورت گرفت اخذ شده و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده ور در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم
  • تکنیک مهم نیست، دل فیلمساز را می‌خریم
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • نتانیاهو: اکنون دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل