Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امروز دوشنبه 11 دی‌ماه اخبار مهمی در خروجی خبرگزاری میزان قرار گرفت که از جمله این اخبار می‌توان به اظهارات مهم رییس دستگاه قضا در جلسات مسئولان عالی قضایی، ارسال بیش از دو و نیم میلیارد پیامک رایگان با محتوای پیشگیری از وقوع جرم، رفع تصرف ١٧٢٥ هكتار از اراضی ملی در آذربایجان غربی و سازش ۴ فقره پرونده مالی به ارزش ۶۰ میلیون تومان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، امروز دوشنبه 11 دی‌ماه اخبار مهمی در خروجی خبرگزاری میزان قرار گرفت که از جمله این اخبار می‌توان به اظهارات مهم رییس دستگاه قضا در جلسات مسئولان عالی قضایی، ارسال بیش از دو و نیم میلیارد پیامک رایگان با محتوای پیشگیری از وقوع جرم، رفع تصرف ١٧٢٥ هكتار از اراضی ملی در آذربایجان غربی و سازش ۴ فقره پرونده مالی به ارزش ۶۰ میلیون تومان اشاره کرد.

رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی:

مهمترین شاخص برای تمییز مرز حق و باطل شاخص «ولایت» است/مسیر مردم بصیر ما از مسیر اغتشاش گران جدا است/ دادستان‌ها با تخریبگران اموال عمومی برخورد قاطع کنند

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مردم مطالبات برحق خود را باید از طرق قانونی پیگیری کنند، بر لزوم توجه همگان به نظم و انتظام جامعه و جدا بودن مسیر اغتشاش گران و آشوبگران تاکید کرد و به دادستان‌های سراسر کشور دستور داد که با موارد تخریب اموال عمومی، از بین بردن اموال اشخاص و همچنین تضییع حقوق افراد برخورد قاطعانه و جدی داشته باشند.

مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با میزان خبر داد

رفع تصرف ١٧٢٥ هكتار از اراضی ملی/٦٥ بنا و مستحدثات قلع و قمع شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی ضمن تأکید بر احقاق حقوق عامه از رفع تصرف ۱۷۲۵ هکتار از اراضی ملی در این استان خبر داد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید.

با تلاش شورای حل اختلاف ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت گرفت

سازش ۴ فقره پرونده مالی به ارزش ۶۰ میلیون تومان

۴ فقره پرونده مالی با موضوع مطالبه وجه به ارزش ۶۰ میلیون تومان با تلاش اعضاء شعبات شماره ۶۴۱ و ۶۴۳ مجتمع شماره ۳۲ شورای حل اختلاف (ویژه کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) به صلح و سازش رسید.

مشروح خبر را اینجا بخوانید.

با هماهنگی معاونت اجتماعی دادگستری کل استان تهران صورت گرفت

ارسال بیش از دو و نیم میلیارد پیامک رایگان با محتوای پیشگیری از وقوع جرم

معاون اجتماعی دادگستری کل استان تهران از ارسال بیش از دو و نیم پیامک رایگان برای عموم مردم با محتوای پیشگیری از وقوع جرم خبر داد و گفت: برای تاثیرگذاری یک پیام لازم است که آن پیام به طور مکرر و در زمان‌های متعدد برای مخاطب ارسال شود.

مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

رئیس کل دادگستری استان فارس در گفت‌وگو با میزان:

حساب اغتشاش‌گران با معترضان صنفی جدا است /عاملان دعوت به تجمع‌های غیرقانونی تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با افرادی که به بهانه اعتراضات صنفی دست به اغتشاش و برهم زدن نظم عمومی می‌زنند مطابق قانون برخورد می‌شود.

مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در گفت‌وگو با میزان:

مطالبات مردم باید توسط مسئولین پیگیری شود/ برخورد قاطع با اغتشاشگران روز‌های اخیر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند گفت: افرادی که در اغتشاشات اخیر کشور موج سواری می‌کنند و بر این تنش‌ها می‌افزایند به دنبال مقاصدی غیر از مطالبات مردم هستند که با آن‌ها مطابق با قانون برخورد قاطع و شدید خواهد شد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

وی توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T۶۸۳ باید پیامک GT۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کدها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کدها توضیح داد: این کدها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

کد خبر 6087291 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان