Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید علی خمینی نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در سخنانی در حسینیه ثارالله آبادان گفت: تجربه به ملت ما آموخته و باید بیاموزد که نقد صحیح و سالم بسیار بسیار لازم است اما بدانیم که راه‌حل مشکلات، گفت‌وگو و نقد هنجارمند است.

وی با بیان این‌که با ساختارشکنی و نقد ساختارشکنانه و هنجارشکنانه هیچ کس سودی نبرده و نخواهد برد، اظهار داشت: باید بدانیم اشکالات کشور ما با آرامش، گفت‌وگو، صحبت و تعامل حل شدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی خمینی تصریح کرد: اگر می‌بینیم گروه‌هایی می‌خواهند اختلاف‌افکنی کنند و قومیت‌ها را به جان خود اندازند و در کلان و خرد ایجاد اغتشاش کنند، بدانیم که مسیر صلاح مردم تند یا کند، این است که با نظام اسلامی، رهبری عزیز و فرزانه و کمک‌کار دولت باشیم که راه دیگری وجود ندارد.

نوه حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به این‌که چشم‌مان باز است و نواقص را می‌بینیم و می‌گوییم که گاهی هم فریاد خواهیم کرد، تاکید کرد: بدانیم راه‌حل مشکلات عبارت است از آرامش و اقدام گام به گام، چون اگر کشور فضای آرام نداشته باشد و مردم آرامش نداشته باشند پیشرفت‌ها سخت‌تر و بلکه مهار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید عوامل وحدت میان قومیت‌ها و ملت را تقویت کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح نور موجب امنیت و آرامش بیشتر جامعه و خانواده‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد میرزایی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران طرح نور را موجب امنیت و آرامش بیشتر جامعه و خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: در برهه کنونی که دشمن آندُلس‌سازی را دنبال می‌کند، طرح نور موجب تذکر جدی به افرادی می‌شود که حریم‌ها و ارزش‌های انسانی و دینی را زیر پا گذاشته‌اند؛ بنابراین عموم مردم مؤمن و جامعه روحانیت و حزب‌اللهی کرمانشاه سپاسگزار و قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی افزود: به همراه معاون فرهنگی و مدیر حراست تبلیغات اسلامی استان در راستای تقدیر از پلیس برای اجرای طرح نور در محل فرماندهی انتظامی استان حضور یافتیم و از سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: جمعی از مؤمنین و مؤمنان به همراه مدیران اداره‌کل تبلیغات استان با حضور در معابر از مجریان طرح نور عفاف و حجاب فراجا در استان با اهدای شاخه‌های گل تقدیر کردند.

کد خبر 749755

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • طرح همیاران آرامش اجتماعی فراجا در محله‌های قزوین
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • واکنش نکونام به برکناری خطیر: استقلال به ساحل آرامش رسید/حرف های زیادی برای گفتن دارم
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر 
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد