Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی بابل از تخصیص سهمیه 600 هکتار از باغات مرکبات و سیاه ریشه جهت آزمون خاک در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بابل نوین، سیداحمد طاهری اظهار کرد: با توجه به فصل انجام آزمون خاک باغات مرکبات‌ و سیاه ریشه از تخصیص سهمیه آزمون خاک ۶۰۰ هکتار از باغات مرکبات‌ و سیاه ریشه در بابل خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    
وی افزود: برای داشتن محصول خوب اولین قدم در احداث باغ شناخت خاک‌و ارزیابی آن است‌و باز گام نخست در این بخش نمونه‌برداری از خاک است.
   
مدیر جهاد کشاورزی بابل ادامه داد: با ارسال نمونه‌های خاک به آزمایشگاه و انجام آزمایش‌های لازم روی آن‌ها می‌توان تغذیه باغات را مدیریت کرد.
      
این مسئول در پایان گفت: کارشناسان مرتبط این مدیریت اقداماتی در راستای اطلاع‌رسانی و جذب سهمیه آزمون خاک باغات انجام داده و قیمت کل هزینه تجزیه هر نمونه خاک ۲۵۶ هزار تومان خواهد بود.     انتهای پیام/    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد

محمد دلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: آزمون مرحله اول طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون جمعه ۱۴ اردیبهشت برگزار شده است، افزود: این آزمون در شهرستان‌های شاهرود به نشانی خیابان فروغی، خیابان طالقانی سالن شهید سلیمانی و در سمنان به نشانی بلوار ولیعصر خیابان بعثت روبروی پارک سنگی و مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شده است.

رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه حافظان قرآن کریم در رشته‌های ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز در این آزمون شرکت کردند افزود: پس از قبولی در مرحله اول که به صورت کتبی برگزار می‌شود سپس حدود دو ماه دیگر مرحله دوم به صورت شفاهی برگزار خواهد شد.

دلالی با بیان اینکه پذیرفته شدگان مرحله اول و دوم حائز دریافت مدرک تخصصی در سه، چهار و پنج خواهند شد که معادل دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس است، تاکید کرد: افراد متقاضی دریافت درجه دو و یک نیز به مرحله سوم و چهارم آزمون راه پیدا کرده و پس از قبولی مدرک معادل کارشناسی ارشد و دکتری دریافت خواهند کرد

کد خبر 6095512

دیگر خبرها

  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • رتبه دوم هرمزگان در تولید نهال مرکبات در کشور
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • لزوم مبارزه تلفیقی با آفت سپردار توت سفید در باغات سیاه ریشه
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید