Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه پایش روزانه بازار، بررسی چگونگی تحولات و نظارت بر آن یک ضرورت در استان گیلان است گفت: کارگروه ویژه پایش بازار و اصناف در استان گیلان تشکیل می‌شود. ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فرهاد دلق‌پوش عصر امروز در اتاق اصناف مرکز استان گیلان با اشاره به اینکه پایش روزانه بازار، بررسی چگونگی تحولات و نظارت بر آن یک ضرورت در استان گیلان است اظهار داشت: کارگروه ویژه " پایش بازار و اصناف" در استان گیلان تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان هدف از تشکیل این کارگروه را پایش روزانه بازار و نظارت بر آن عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی و آینده‌پژوهی در ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه بازار و ذخیره‌سازی به‌هنگام جهت تامین معیشت مردم در ایجاد تعادل بازار استان گیلان به‌شدت احساس می‌شود.

دلق‌پوش بازار را ظرفیتی مناسب به منظور رونق و تحرک اقتصادی در کشور عنوان کرد و با بیان اینکه چالش‌های اقتصادی در اقصی نقاط جهان دارد گفت: ارائه راهکارهای لازم متناسب با مشکلات با هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی درست، عامل اساسی در برون رفت از این معضلات است.

وی با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان به‌عنوان ویترین فرهنگی و اقتصادی شهر محسوب می‌شوند خاطرنشان کرد: علاوه بر بحث اقتصاد داخلی بازار، پشتیبانی و پاسخگویی به نیازهای گردشگران بر عهده کسبه و بازار است و عاملی مهم در رونق اقتصادی به‌شمار می‌آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه کاسبان متعهد بازار، مدیران واقعی بازار و در خط نخست جبهه اقتصادی هستند تصریح کرد: این قشر زحمتکش باید به منظور رونق بیشتر بازار، برنامه و طرح‌های مطلوبی را ارائه کرده و از تحرکات و تحولات اقتصادی تاثیر‌گذار بر بازار غافل نشوند.

 دلق‌پوش با اشاره به اینکه از آزمون و خطا در مدیریت بازار باید به طور جدی  پرهیز کرد گفت: با سیاستگذاری و برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از روش‌های نوین کسب و کار، باید بازار را رونق داد و مشکلات را به صورت ریشه‌ای برطرف کرد.

وی با تاکید بر ورود سالانه بیش از 20 میلیون گردشگر به استان گیلان و با بیان اینکه این امر یکی از عوامل انگیزشی برای رونق بازار در استان گیلان است گفت: بازاریان و کسبه می‌توانند با ارائه راهکارهای مناسب از این ظرفیت مطلوب به صورت ویژه در راستای توسعه اقتصادی بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه اصناف به منظور کسب درآمد از بخش گردشگری و استفاده از این فرصت طلایی باید به نحو شایسته برنامه‌ریزی کنند گفت: در این راستا می‌توان از منابع بانکی در حمایت از ایده‌های مطلوب بهره برد.  

دلق‌پوش برنامه ریزی تامین اقلام اساسی مورد نیاز در فصل پایانی سال را یکی از وظایف و اهداف کارگروه پایش عنوان کرد و افزود: کارگروه پایش بازار و اصناف به طور جدی در راستای نظارت بر بازار استان گیلان فعالیت کرده و رونق اقتصادی را دنبال می‌کند. 

وی با بیان اینکه به فراخور نیاز مردم و حضور گردشگران در استان به منظور تامین اقلام، بر ذخیره‌سازی و عرضه به هنگام محصولات باید نظارت ویژه‌ای اعمال شود افزود: با این اقدام خدمات بازار متناسب با تقاضا به نحو دقیق مدیریت شده و این امر نیازمند همراهی اصناف و بازاریان استان گیلان است.

انتهای پیام/

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان

حجت الاسلام اسماعیل تدینی_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق(ع) با برگزاری مراسم سخنرانی و کرسی های تلاوت قرآن کریم در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان افزود: ویژه برنامه‌های گرامیداشت  شهادت امام صادق(ع) از روز گذشته در بقاع متبرکه گیلان با برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن کریم آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام تدینی خاطرنشان کرد: ۱۳۲ مبلغ بومی و مربیان قرآن کریم بقاع متبرکه در برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفر صادق(ع) مشارکت دارند.

وی افزود: ۲۵ ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه شاخص گیلان با توزیع چای و آش نذری و پخش مرثیه سرایی یاد و خاطره امام صادق(ع) را گرامی خواهند داشت.

حجت الاسلام تدینی از عموم مردم گیلان برای شرکت در مراسم گرامیداشت امام صادق(ع) در بقاع متبرکه دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان