Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@02:57:31 GMT

لیگ برتر تیراندازی به ایستگاه هشتم رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۱۵۷۳

لیگ برتر تیراندازی به ایستگاه هشتم رسید

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هفته هشتم و نهم لیگ برتر تیراندازی آقایان به میزبانی هیات کرمان و حضور 6 تیم ، مقاومت، شرکت ملی حفاری، نظام مهندسی ساختمان قم، هیات کرمان، هیات سمنان و نزاجا در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.
در این رقابت های بیش از 50 ورزشکار در 3 دیدار پا به رقابت خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همزمان با این مسابقات ، هفته ششم لیگ دسته یک تیراندازی آقایان روز 15 دی ماه برگزار می شود که در این هفته 8 تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، ساچمه بیژن، دانشگاه امام حسین (ع)، دانشگاه علوم انتظامی، هیات فارس، شرکت ملی و پالایش پخش، نظام مهندسی ساختمان اصفهان و مقاومت مرکزی در 4 دیدار پابه رقابت می گذارند.
گفتنی است، در پایان نیم فصل دوم لیگ تیراندازی، مجموع امتیازات مقدماتی و فینال ورزشکاران در هر هفته محاسبه می شود و طی مراسمی به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اهدا خواهد شد.

602

فدراسیون تیراندازی ایران لیگ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس

سپاهان بعد از باخت‌های متوالی این هفته با پیروزی در بازی معوقه شرایط بهتری در جدول رده بندی پیدا کرد و اگر در مصاف با ملوان در انزلی پیروز شود، رفته رفته به شرایط عادی خود باز می گردد و دست کم می تواند  هفته‌های پایانی را با شایستگی بیشتری دنبال کند.

از اصفهان خبر می رسد، باشگاه سپاهان از مورایس خواسته تلاش کند تا به همراه تیم در لیگ برتر دست کم نایب قهرمان شود یا در جام حذفی قهرمانی را جستجو کند تا با رسیدن به این موفقیت‌ها ناکامی تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر کمرنگ شود. این دو اتفاق مهم شانس تیم سپاهان را برای حضور در لیگ نخبگان اسیا افزایش خواهد داد.

سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲.۵ تیم است. تیم‌های اول و دوم لیگ برتر مستقیم به این رقابت‌ها صعود می کنند و قهرمان جام حذفی هم راهی پلی آف می شود.

باشگاه سپاهان بنایی برای تغییر در کادر فنی تیم تا پایان فصل جاری ندارد. هر چند که تماشاگران تیم سپاهان در بازی با ذوب آهن هم شعارهایی علیه این مربی سر دادند و خواستار خروج او  از شهر اصفهان شدند. این در حالی بود که سپاهان در این بازی باگل شهریار مغانلو  از روی نقطه پنالتی حریف را شکست  داد.  

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • ببینید | شعرخوانی آرزو سبزوار قهفرخی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در شب هشتم رقابت سرزمین شعر
  • درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است