Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک نوزاد بدون دست در روستای ایتیوند شهرستان دلفان در استان لرستان به دنیا آمد.

این اتفاق ضربه روحی سنگینی به خانواده این نوزاد زده است. مادر این نوزاد می‌گوید در سونوگرافی به او نگفته‌اند که بچه‌اش مشکل دارد وگرنه می‌توانست به صورت قانونی نوزادش را سقط کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره تولد این نوزاد پزشکان سونوگرافی صحبت از آملیا که تاثیر عوامل محیطی در دروان بارداری است، می‌کنند اما برخی معتقدند که قصور پزشکی صورت گرفته ولی هنوز ثابت نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   به دنیا آمدن نوزاد نارس در دلفان + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان

مدیر روابط‌عمومی بیمارستان شریعتی اصفهان از تولد سه‌قلوها در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

مجید باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره سه‌قلوهایی که در بیمارستان شریعتی به دنیا آمدند، اظهار کرد: سه‌قلوهایی که در بیمارستان شریعتی به دنیا آمدند، اولین سه‌قلوهای سال ۱۴۰۳ در اصفهان هستند، لازم است بدانیم دو نوزاد از این سه نوزاد در بخش ویژه نوزادان بستری هستند و وضعیت پایداری و مطلوبی دارند، اما قل اول از بیمارستان به همراه مادر خود ترخیص شده است.

وی افزود: در هفته سی‌وچهارم، بارداری مادر حدود ۳۳ ساله این نوزادان با عمل سزارین به دنیا آمدند، وزن قل اول دو کیلو و ۱۵۰ گرم و دو قل دیگر، یک کیلو و ۹۰۰ گرم است.

مدیر روابط‌عمومی بیمارستان شریعتی با بیان اینکه آقای بویرحسنی پدر این نوزادان، ۴۵ ساله و کارگر است، تصریح کرد: اقدامات درمانی لازم برای دوقلوها که در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان هستند، رایگان انجام می‌شود، ملیحه خلیلی متخصص زنان و زایمان این سه‌قلوها را متولد کرده است.

باقرزاده با بیان اینکه در اولین بارداری این مادر جوان سه‌قلوها به دنیا آمدند، ادامه داد: این مادر باردار از سن هفت ماهگی به علت فشار خون بالا در بیمارستان بستری شد و نوزادان خود را به دنیا آورد.

کد خبر 745454

دیگر خبرها

  • تولد غیرمعمول اورانگوتان نادر، دانشمندان را امیدوار کرده است
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • ۷۵ درصد نوزادان زنجان در سال گذشته از مادران زیر ۳۵ سال به دنیا آمدند