Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع پارلمانی از مخالفت نخست وزیر عراق با درخواست رئیس جمهوری ترکیه برای حل بحران گذرگاه مرزی میان اربیل و بغداد خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز،  یک منبع پارلمانی در عراق اعلام کرد: نیچروان بارزانی، نخست وزیر دولت اقلیم کردستان طی سفر اخیرش به ترکیه از اردوغان درخواست میانجی‌گری برای حل بحران گذرگاه‌های مرزی را کرده بود و رئیس جمهوری ترکیه بر این اساس پیشنهادی را به حیدر العبادی، نخست وزیر عراق برای حل مشکلات گذرگاه‌ها میان اربیل و بغداد مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع پارلمانی اعلام کرد که العبادی این درخواست را رد و بر ضرورت بسط سیطره دولت فدرال بر تمامی گذرگاه‌های مرزی کشور تاکید کرد.

از سوی دیگر، ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا اعلام کرد که از سپتامبر 2014 میلادی تاکنون با بیش از 14 هزار و 100 حمله به مواضع داعش در عراق داشته است.

سخنگوی ائتلاف مذکور اعلام کرد که این آمار و ارقام تمامی حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش، حملات پهپادها و حملات توپخانه‌ای را در بر می‌گیرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان

از اواخر شامگاه دیروز شنبه تا ابتدای بامداد امروز یک شنبه، در درگیری مسلحانه ای در یکی از محلات زاهدان که ناشی از اختلافات شخصی به وقوع پیوسته بود، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

در این بین برخی از گروهک‌های معاند با انتشار اخبار و فیلم و عکس‌هایی این درگیری که به دلیل اختلافات شخصی رخ داده را درگیری نیروهای امنیتی و افراد مسلح ناشناس عنوان کرده بودند که این موضوع در پیگیری خبرنگار مهر، تکذیب شد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با مهر، در این خصوصاً با بیان اینکه براثر یک درگیری ناشی از اختلافات شخصی در یکی از محلات زاهدان، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند، گفت: پس از وقوع درگیری در این محله، نیروهای بسیجی نزدیک به این محل برای برقراری آرامش به این منطقه اعزام شده‌اند و ربطی به درگیری نداشته‌اند.

وی ادامه داد: پیگیری برای شناسایی عوامل و دستگیری آنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • نیکا قربانی چه کسانی شد؟
  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • 5 محور مهم سفر بارزانی به تهران چیست؟ | درخواست ویژه اربیل از تهران
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه