Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطعی آب شرب شهر پارس آباد بدون هیچگونه اطلاعی از سوی مسئولان محلی باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، آب شهر پارس آباد که از دیشب قطع شده موجی از اعتراضات شهروندان پارس آبادی را به همراه داشته است بطوری که اهالی از قطعی بدون اطلاع قبلی آب ابراز نارضایتی کرده که چرا بدون اینکه از طریق روابط عمومی آبفا و یا رسانه ها مبنی بر قطعی آب اطلاع رسانی شود، این اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی است که بیشتر شهروندان به علت عدم بی خبری از قطعی آب، آب موردنیاز برای مصارف شخصی ندارند و برای تهیه آن به کانالهای آب شهری اقدام می کنند.

رئیس آبفا شهری شهرستان پارس آباد لحظاتی پیش در حاشیه بازدید از محل ترکیدگی لوله خط انتقال این شهر در  گفتگو با خبرنگار آران مغان اظهار داشت: در اثر فرسودگی قسمتی از لوله اصلی آب شرب در خیابان شهید بهشتی دچار ترکیدگی شده که عوامل آب و فاضلاب شهری، شهرداری، هلال احمر با تمام تجهیزات از ساعات اولیه شب در حال انجام عملیات رفع ترکیدگی و ترمیم این خط هستند.

محمدی با تاکید بر روند تسریع در رفع ترکیدگی لوله خط انتقال آب پارس آباد گفت: به دنبال این اتفاق پنج تانکر سیار آبرسانی مشغول توزیع آب شرب در سطح شهر و مراکز درمانی بیمارستان‌ها هستند و تا ساعت 4 عصر امروز آب شرب شهر برقرار خواهد شد.

به دنبال این اتفاق، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: امروز ۱۱ دی ماه در پارس آباد مقطع پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت بعد از ظهر به علت قطعی آب شهرستان تعطیل می باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی در استان یزد/ خسارت سیل به ۲۱ رشته قنات

 ملک زاده مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اینکه درپی صدور هشدار سطح نارنجی همه دستگاه‌ها در آماده باش بودند، گفت: خسارات این بارندگی‌ها کم بود و بیشترین خسارات در بخش راه، بد لیل گستردگی بارش‌ها گزارش شده است ودر بخش کشاورزی هم فراخوان داده شده تا کشاورزان و باغداران نسبت به مستندسازی اولیه خسارات اقدام کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر  بارندگی اخیر به ۲۱ رشته قنات  خسارت زده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اضافه کرد: در بخش منابع طبیعی هم ۲ هزارو ۲۰۰ سازه آبی و خاکی داشته ایم که ۳۰ درصد از این سازه‌ها آبگیری کامل شده که برای تغذیه سفره‌های زیرزمینی از این آب‌ها استفاده می‌شود. 

ملک زاده ضمن تشکر از خدمات ۴۹۰ تیم خدماتی در دستگاه‌ها وتلاش ۲۵۰ تیم جهادی در کنار این تیم‌ها اضافه کرد: با تمرین‌ها ومانور‌های گوناگون و استفاده از تجربیات بارندگی‌های قبلی خوشبختانه میزان خسارات نسبت به بارندگی‌های قبلی کمتر بوده و حتی در این بارندگی در برخی نقاط ضعف‌ها نیز احصا شده تا رفع شوند و در بارندگی‌های بعدی دیگر شاهد این نقاط ضعف نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • فاجعه سیل بلوچستان/ وضع از سیل قبلی بدتر است/ ببینید چطور مردم خودشان به داد همدیگر رسیدند (فیلم)
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی در استان یزد/ خسارت سیل به ۲۱ رشته قنات
  • ترکیدگی لوله و هدر رفت آب در بوستان نماز دغدغه شهروند شیرازی شد + فیلم
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)