Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: اولین نفری بودم که از هواداران تراکتور سازی دفاع کردم و تعجب می‌کنم که چرا باشگاه در آستانه بازی حساس با استقلال علیه من در رسانه‌ها چنین ادعایی را مطرح کرده است.

به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی در واکنش به جریمه ۲۰ درصدی‌اش از سوی باشگاه گفت: خیلی تیم‌های لیگ برتری حتی قبل از ما حدف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی‌ها هم به پرسپولیس در تهران باخته و فقط یک تیم موفق به پیروزی و دو تیم موفق به کسب تساوی در آزادی شده‌اند. با این وجود ما در بازی رفت به رغم کمبود بازیکن و مشکلات در اوج بدشانسی و با اشتباه محرز داوری باختیم و حقمان حتی برد بود و در بازی برگشت در خانه حریف با تعویض‌های اجباری و یکسری اتفاقات، بد آوردیم. هر چند که باید بهتر از این بازی می‌کردیم. با این وجود این تصمیمی است که باشگاه گرفته و اگر حرفی هم در قبال آن داشته باشم با باشگاه در میان می‌گذارم نه این که بیایم آنها را در آستانه بازی حساس با استقلال در رسانه‌ها مطرح کنم.

او ادامه داد: خوب است یادمان باشد که در نیم فصل اول، ما محروم از جذب بازیکن بودیم و با وجود جدایی و مصدومیت حداقل هشت بازیکن تیم در حال تلاش بودیم تا با کمک باشگاه و هواداران از بحران عبور کنیم و توانستیم با جوانگرایی و بازیکن‌سازی هم از بحران عبور کنیم و هم سرمایه‌هایی را برای حال و فردای تراکتور پرورش دهیم. یادمان باشد که بنده و همکارانم در نقل و انتقالات با چه هجمه‌ای از سوی تیم‌هایی که بازیکنان‌شان سرباز تراکتور شدند مواجه شدیم و چگونه آماج حملات دیگر مربیان و تیم‌ها قرار گرفتیم. حالا هم از یک سو جالب است برای اولین بار در فوتبال فقط یک نفر عامل ناکامی در دو بازی تلقی می‌شود و از سویی خدا را شکر می‌کنم که باشگاه تصمیم گرفته فقط بنده جریمه شوم و این گونه کادر و بازیکنان تمرکز و روحیه لازم را برای ادامه کار و بازی مهم پیش رو خواهند داشت.

گل محمدی درباره این که یکی از علل جریمه‌اش "تحقیر تیم محبوب آذربایجان در کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی عنوان شده" گفت: خیلی بلد نیستم با جملات بازی کنم و هرگز هم دنبال سوءاستفاده از احساس هواداران نیستم. بر این باورم که آنها خودشان خوب می‌توانند مسائل را تحلیل کنند و درباره عملکرد و حرف‌هایم قضاوت کنند. باز هم تاکید می‌کنم که هواداران پس از سه باخت متوالی تیم، با حمایت خود شاهکار کردند و نگذاشتند در این نیم فصل بحرانی تنها بمانیم و ناامید شویم. در مجموع درد دل‌های زیادی درباره مسائل مختلف دارم. فعلا هم تحت تاثیر این ادعای باشگاه، اعتراض‌های زیادی به من شده است. بنده هم درباره عملکردم و اتفاقات و مسایل به وجود آمده اخیر یک نامه چهار صفحه‌ای نوشتم که آن را منتشر نکردم چون آرامش تیم برایم از خودم هم مهم‌تر است. فقط این را بگویم که مصاحبه‌های بنده موجود است و بر مبنای آن هرگز نمی‌پذیرم حرفی زده باشم که ذره‌ای جنبه تحقیر داشته باشد و اولین نفری هم بودم که از هواداران دفاع کردم چون برای من هم که از دیار آذربایجان هستم اتفاقات بازی روز جمعه بسیار ناراحت کننده بود.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه گفت: حتی بنده به دلیل این که به هواداران تراکتورسازی و آذری‌ها توهین زیادی شده بود آن را محکوم کردم و به همین دلیل جوی علیه من در بین هواداران پرسپولیس هم ایجاد شد. در واقع بعد از من و آن هم در پی اعتراض گسترده هواداران تراکتور بود که باشگاه هم بیانیه داد. بنده هم حسب وظیفه‌ام از هوادار تراکتور دفاع کردم و حالا آیا منصفانه است که چنین ادعایی مطرح شود و در آستانه بازی هم فضای هواداری نسبت به سرمربی مخدوش شود و تحت تاثیر این ادعا قرار گیرد و هم تمرکز من و تیم دچار مشکل شود؟

او افزود: گفتم که من درد دل‌های زیادی دارم که در فرصتی مناسب آنها را مطرح خواهم کرد، فقط بگویم تعجب می‌کنم چرا با یک ادعای غیر واقع باید چنین جوی علیه بنده آن هم قبل از بازی حساس مقابل استقلال به وجود بیاید. واقعا باید بدانم باشگاه چرا چنین برداشت و تصوری داشته و چرا چنین ادعایی را مطرح کرده که خیلی برایم غیرقابل هضم است.

گل‌محمدی همچنین گفت: باشگاه خوب می‌داند که من با کمال افتخار، اعتبار و آبروی فوتبالی‌ام را در بحرانی‌ترین فصل تاریخ تراکتورسازی نادیده گرفتم و مسئولیتی را قبول کردم که خیلی‌ها که ادعای علاقه و تعصب به تراکتور را دارند آن را نپذیرفتند. درباره این مسائل و برخی پشت پرده‌ها یک دنیا حرف با هواداران عزیز دارم. به هر حال تصورم این بود که باشگاه در آستانه بازی و حداقل تا زمانی که ما این‌جا مسئولیت داریم حمایت‌مان می‌کند اما حالا که این اتفاق رخ نداده انتظار هم نداشتم چنین ادعایی مطرح شود. باشگاه خود باید پاسخگوی حواشی ایجاد شده باشد. صادقانه بگویم که انتظار این مسائل را از آقای آجورلو نداشتم و ای کاش اگر مشکلی هم بود درون خانواده حل می‌شد نه این که با طرح آن در رسانه‌ها در آستانه بازی با استقلال، حرمت ما از بین رفته و تمرکز ما صرف این حواشی شود. بیش از این حرفی نمی‌زنم و فقط یک چیز می‌گویم، افتخار می‌کنم سرمربی تیم بزرگ و پرطرفدار تراکتورسازی هستم و با تمام وجود و بدون توجه به حواشی به کارم ادامه می‌دهم و تردید هم ندارم که هواداران هم ما را تنها نخواهند گذاشت و تا دقیقه ۹۰ بازی با استقلال، پرشور و همه جانبه از تیم محبوب خود حمایت خواهند کرد.


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...

به گزارش همشهری آنلاین، زن ۳۹ ساله که مدعی بود فریب مردی شیطان‌صفت را خورده است، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شهید نواب صفوی مشهد گفت: پاییز سال ۸۷ بود که به همراه مادرم سوار خودروی شخصی مسافربر شدیم. بین راه راننده که مدام از آینه جلو به من نگاه می‌کرد ناگهان روی ترمز کوبید و مرا از مادرم خواستگاری کرد. من هم که آن زمان جوانی خام و بی‌تجربه بودم با این رفتار راننده بلافاصله عاشق شدم و به طور پنهانی با او ارتباط برقرارکردم.

من و حامد در نهایت با هم ازدواج کردیم ولی خیلی زود متوجه شدم او دست بزن دارد و با هر بهانه کوچکی مرا کتک می‌زد. با وجود این چاره‌ای جز سوختن و ساختن نداشتم چراکه وضعیت اقتصادی خانواده‌ام بسیار ضعیف بود و نمی‌توانستم دوباره به خانه پدرم بازگردم.

بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است

حامد شب‌ها دیر به خانه می‌آمد و درگیر مواد افیونی هم شده بود. حالا دیگر نه‌تنها هیچ‌گونه عشق و محبتی بین ما وجود نداشت، بلکه او نمی‌توانست مخارج زندگی را هم تامین کند. در این شرایط پسرم نیز به دنیا آمد و من برای هزینه‌های پزشکی و مخارج روزانه دچار مشکل شده بودم. به همین دلیل دیگر چاره‌ای جز طلاق برایم باقی نماند و مجبور شدم پسرم را به پدرش بسپارم و از او جدا شوم.

وقتی به خانه پدرم برگشتم، هیچ‌گونه حمایت مالی نداشتم. این بود که به یکی از شرکت‌های خدماتی و نظافتی مراجعه کردم و آنها مرا برای نگهداری از یک زن کهنسال معرفی کردند. در همین روزها مادرم به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان سپرد و یک سال بعد هم پدرم را به دلیل کهولت سن از دست دادم.

در شرایط اسفباری قرار گرفته بودم که پسر بزرگ پیرزن پیشنهاد کرد در خانه آنها سکونت داشته باشم و به طور شبانه‌روزی از مادرش پرستاری کنم. من هم خیلی زود پیشنهادش را پذیرفتم، ولی او چند روز بعد از من خواست برای آن که در منزل آنها راحت باشم، به عقد موقت او دربیایم. با آنکه یعقوب همسر و فرزند داشت، به ناچار پذیرفتم تا سرپناهی برای خودم داشته باشم. اما ۳ ماه بعد از این ماجرا پیرزن فوت کرد و فرزندانش نیز منزل ارثیه‌ای را فروختند.

در این وضعیت من دست به دامان یعقوب شدم و از او خواستم خانه‌ای برای من اجاره کند تا با هم زندگی کنیم. اما او مرا به همراه لوازم شخصیم از خانه بیرون انداخت و مدعی شد مدت زمان عقد موقت به پایان رسیده است و دیگر هیچ تعهدی به من ندارد.

دیگر تنهاتر از همیشه بودم و جا و مکانی هم برای زندگی نداشتم. این بود که به یکی از پارک‌های مشهد رفتم تا شب را در آن جا سپری کنم. در همین حال مردی به من نزدیک شد و ادعا کرد مکانی برای اقامت شبانه من دارد. من هم به خاطر نادانی و غفلت پیشنهادش را پذیرفتم و سوار خودرویش شدم تا به خانه او بروم ولی آن مرد مرا از یک جاده خاکی به بیابان‌های حاشیه شهر برد و قصد تعرض به مرا داشت که تصمیم گرفتم فرار کنم ولی او خودرو را خاموش کرد و با گرفتن کیف و لوازم شخصیم مرا در تاریکی شب در بیابان‌ها رها کرد و گریخت.

من هم نتوانستم به خاطر تاریکی هوا شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم. مدتی در کنار جاده سرگردان بودم تا اینکه خودرویی از راه رسید و خانواده‌ای مرا سوار کردند و به شهر آوردند. اکنون نیز به کلانتری آمده‌ام تا از آن مرد شیطان‌صفت شکایت کنم.

با صدور دستوری از سوی سرهنگ علی ابراهیمیان (رئیس کلانتری شهید نواب صفوی مشهد) تحقیقات پلیس درباره ادعاهای این زن جوان آغاز شد.

کد خبر 849567 برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت ازدواج - طلاق حوادث ایران

دیگر خبرها

  • فیلم/ آجرلو: اقای فرزین دلار تلگرامی واقعیت دارد
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!