Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرمزها پیروزی مهمی در خارج از خانه کسب کردند.

طرفداری- در چارچوب مسابقات لیگ برتر انگلستان، تیم های برنلی و لیورپول به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

11 دی 1396 (1 ژانویه 2018)

هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلستان 2017/18

گلزنان و دقایق: سادیو مانه (61) ، کلاوان (94) برای لیورپول؛ گودمونسون (88) برای برنلی

شرح بازی

بازی شروع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۱۷ ضربه چمبرلین را دروازبان برنلی دفع می کند. در دقیقه ۲۸ ضربه سر آرفیلد را مینیوله در اختیار می گیرد. در دقیقه ۳۲ ضربه زمینی مانه را دروازه بان برنلی در اختیار می گیرد. در دقیقه ۳۵ یک موقعیت خوب را سولانکه در دقیقه ۳۵ از دست می دهد. در دقیقه ۳۸ شوت آرفیلد با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون می رود. نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام می رسد.

نیمه دوم شروع می شود. در دقیقه 53 ضربه سر وینالدوم از بالای دروازه به بیرون می رود. مانه در دقیقه 61 لیورپول را به گل اول می رساند. در دقیقه 63 ضربه دفور را مینیوله در اختیار می گیرد. در دقیقه 74 شوت محکم الکساندر آرنولد را دروازه بان برنلی با یک واکنش خوب راهی کرنر می کند. در دقیقه 81 ضربه اشلی بارنز با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه لیورپول به بیرون می رود. در دقیقه 84 ضربه محکم چمبرلین را دروازه بان برنلی با یک دست مهار کرده و کرنر به نفع لیورپول اعلام می شود. در دقیقه 85 شوت بازیکن برنلی را مینیوله دفع می کند. برنلی گل مساوی را در دقیقه 88 توسط گودمونسون به ثمر می رساند. لیورپول در دقیقه 94 گل پیروزی را می زند.

برای مشاهده آمار دقیق مسابقه به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه نمایید.

شرح گل ها

برنلی 0-1 لیورپول | مانه (61): سانتر الکساندر آرنولد به محوطه جریمه ارسال می شود. مانه توپ را گرفته، می چرخد و شوت می زند که گل اول لیورپول شکل می گیرد.

برنلی 1-1 لیورپول | گودمونسون (88): سانتر تیلور روی دروازه ارسال می شود. پاس بازیکن برنلی با سر به گودمونسون رسیده و وی با ضربه سر گل تساوی را می زند.

برنلی 1-2 لیورپول | کلاوان (94): ضربه آزاد چمبرلین ارسال شده، لوورن با سر به کلاوان پاس می دهد و مدافع با تجربه گل دوم لیورپول را می زند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۲۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم

در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی مهمان ناتینگهام فارست بود که با دو گل به پیروزی رسید.

منچسترسیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ کار را تمام کرد.

شاگردان گواردیولا با این پیروزی ۷۹ امتیازی شدند و با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم هستند. ناتینگهام فارست هم با ۲۶ امتیاز هفدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد