Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس اول خانه احزاب از برگزاری جلسه‌ دو روزه دبیران کل خانه احزاب با معاون سیاسی وزیر کشور خبر داد.

قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جلسه معاون سیاسی وزیر کشور با دبیران کل عضو خانه احزاب درباره اعتراضات سراسری در کشور در چند روز گذشته اظهار کرد: در این جلسه که بنا به دعوت معاون سیاسی وزیر کشور در دو روز متوالی برگزار شد، از هر سه جریان اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقلین و اعتدالگرایان نمایندگانی در وزارت کشور حضور یافتند که در آن چهره‌هایی چون محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، عبدالحسین روح الامینی، کنعانی‌مقدم و خجسته‌پور و نیز از جریان اصلاحات غلامحسین کرباسچی، علی شکوری‌راد، محمدصادق خرازی، حسین کمالی و احمد حکیمی‌پور، محمدجواد حق‌شناس، الیاس حضرتی و محمود صادقی نماینده مجلس و رئیس انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین خود من، سیدمحمد میرمحمدی، حجت‌الاسلام مرتضوی کیاسری، حسن بیادی و محمد تبرایی هم از جناح مستقلین و اعتدالگرایان حضور داشتند که پس از بحث و تبادل‌نظر درباره وقایع اخیر در کشور وارائه اطلاعات و اخبار مربوط به آن مقرر شد که این جلسات هم‌اندیشی و تبادل افکار میان سه جریان اصلی کشور به عنوان جلساتی در جهت همدلی و وحدت جریان‌های سیاسی به شکل مرتب برگزار شود و بر خواسته‌های به‌حق مردم از جمله رفع بیکاری، رفع گرانی، بررسی مسائل مربوط به لایحه بودجه، پرداخت یارانه‌ها و سایر مسائل صحه گذاشته شود و از طریق وزارت کشور خواسته‌های سه جریان سیاسی به رئیس‌جمهوری گزارش شود.

حشمتیان تاکید کرد: همچنین مقرر شد که جلسات آتی ما با حضور وزیر کشور و در صورت امکان با حضور شخص رئیس‌جمهوری برگزار شود تا صدای مردم را به گوش دولتمردان برسانیم.

نایب رئیس خانه احزاب در پایان گفت: دبیران کل احزاب هم در این جلسه با تاکید بر اینکه اجازه سوءاستفاده کشورهای خارجی و رسانه‌های معاند را از اعتراضات مردم نمی‌دهند و درخواست‌های آنان را از طریق احزاب برای رفع مشکلات و بی‌عدالتی‌ها پیگیری می‌کنند و در عین حال از مردم هم خواسته شد تا ضمن حفظ آرامش خود اجازه تخریب اموال عمومی به عده‌ای فرصت‌طلب ندهند و در عین حال با قدردانی از برخورد ملایم نیروی انتظامی با معترضان تقاضا کردند که هیچ‌گاه فضای کشور امنیتی و نظامی نشود تا به طریق مقتضی خواسته‌های مردم پیگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد

به گزارش صدای ایران،باشگاه خبرنگاران نوشت: سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟