Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-05-06@11:59:24 GMT

اغتشاش‌گران را شناسایی کنید+عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۲۶۹۸

اغتشاش‌گران را شناسایی کنید+عکس

به گزارش«نماینده» حوادث تلخ چندروز گذشته که از اعتراض و تحصن به‌حق و مسالمت‌آمیز مردم عادی و معترض به گرانی و بیکاری و تبعیض آغاز شد، در نهایت به دست موج‌سواران و عناصر فرصت‌طلب داخلی و خارجی و به تحریک کانال‌ها و شبکه‌های ضدانقلاب، کار به اغتشاش و تخریب اموال عمومی کشیده شد. با این وصف، نه تنها مطالبات صحیح مردم به سرانجام مشخصی نمی‌رسد، بلکه به دلیل تخریب‌ها و ناامنی‌هایی که اغتشاشگران به ویژه در عصر شنبه نهم دی ماه در برخی میدان‌ها و خیابان‌های شهر و استان‌های کشور عزیزمان انجام دادند، اعتراضات شکل امنیتی پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین دشمنان اصلی مردم معترض و مطالبه‌گر، عناصر فرصت‌طلب، رادیکال و کینه‌توزی هستند که خواسته‌های مردم را از محتوای ضدفساد خالی کردند و به سوی مقاصد و اهداف فتنه‌گرانه سوق دادند. در نتیجه باید تصریح کرد شناسایی و برخورد با عناصر تخریب‌گر و فتنه‌گر باید در سرلوحه مطالبات و خواسته‌های اصلی مردم از نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی باشد.

با این نگاه، وب سایت گرداب از همه مردم درخواست می‌کند عناصر فتنه‌گری که سبب امنیتی شدن فضای مطالبات ارزشمند مردم شدند و به اموال عمومی و خصوصی مردم تعرض کردند، شناسایی نمایند تا برخورد قاطع سبب شود از این پس هر کسی با هر بهانه‌ای جرأت تخریب و آشوب را نداشته باشد و مردم نیز مطمئن شوند عاملان و خاطیان حوادث تلخ ابتدای زمستان 1396 به دست قانون سپرده شده‌اند.

در صورتی که هر گونه مشخصاتی از صاحبان عکس‌های زیر و یا هر گونه اخبار و اطلاعاتی اعم از عکس، فیلم، خبر، ایمیل و آدرس اینترنتی و یا شکایتی که در خصوص جریان‌های اغتشاش طلب از هر گروه و صنفی که در فضای مجازی اقدام به تحریک فعالیت‌های مخرب می‌کنند دارید، می توانید از طریق سایت گرداب (بخش تماس با ما و یا سامانه تعاملی گرداب) گزارش کنید.

گفتنی است، در روزهای آتی تصاویر دیگری از عاملان نا امنی و آشوبگری منتشر خواهد شد.

راه‌های ارتباطی:

بخش تماس با ما: http://gerdab.ir/fa/contacts
سامانه تعاملی گرداب: https://my.gerdab.ir/web/collect/report/public

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب‌ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم. فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقادها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیازها و ضروریات شناخته می‌شود و می‌توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

کد خبر 6097586

دیگر خبرها

  • نور آفتاب و انجماد، بطری های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان