Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@15:29:50 GMT

شهادت یک مامور نیروی انتظامی در نجف آباد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۲۷۴۶

حوادث رکنا: استوار دوم مظاهر احمدی یکی از ماموران وظیفه شناس نیروی انتظامی نجف آباد که نزدیک به ده روز پیش در زمان تعقیب و گریز سارقین در نزدیکی کلانتری شماره ۱۹ ویلاشهر بر اثر تصادف به کما رفته بود، با وجود تلاش های صورت گرفته به شهادت رسید.

استوار دوم مظاهر احمدی یکی از ماموران وظیفه شناس نیروی انتظامی نجف آباد که نزدیک به ده روز پیش در زمان تعقیب و گریز سارقین در نزدیکی کلانتری شماره ۱۹ ویلاشهر بر اثر تصادف Crash به کما رفته بود، با وجود تلاش های صورت گرفته به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید عزیز از اهالی شهر جوزدان بود که در تعقیب و گریز موتوری با راکبین یک دستگاه موتور سیکلت سارقین به دلیل سرعت زیاد در تعقیب کنترل موتور سیکلت خود را از دست داده و با شدت به زمین برخورد کرده بود که در این حادثه Incident پس از خرد شدن کلاه ایمنی، بر اثر ضربه مغزی به کما رفته بود.

لازم به ذکر است پیکر این شهید صبح امروز در شهر جوزدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

مراسم دومین روز این شهید چهار شنبه دوم مهر ماه امسال از ساعت هفت و نیم صبح تا ۱۰:۳۰ در مسجد جامع جوزدان برگزار شد.

پنج شنبه سوم مهر ماه نیز سومین روز مراسم شهادت این استوار دوم از ساعت ۳ تا پنج و نیم عصر در مسجد فاطمیه امامزاده ساره مریم برگزار خواهد شد.

هفتمین روز شهادت این شهید عزیز نیز دو شنبه هفته آینده هفتم مهر ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ده و نیم صبح در مسجد جامع جوزدان برگزار خواهد شد.

فرماندهی نیروی انتظامی نجف آباد نیز پنج شنبه هفته جاری سوم مهر ماه از ساعت ۷ تا ۹ صبح مراسمی را به یاد نیروی تازه شهید شده خود همراه با زیارت عاشورا در محل مسجد فاطمیه جوزدان برگزار خواهد کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود حافظی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تاکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی تحت عنوان مأمور یکی از ارگان‌های دولتی با در دست داشتن بی‌سیم، قصد اخاذی از متصدی یک واحد صنفی در محدوده بلوار شهید بهشتی شهر رشت را داشته و با توجه به مشکوک شدن کسبه، این فرد از محل فرار کرده است، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته، صحت موضوع محرز و پس از اقدامات فنی مأموران انتظامی پاسگاه خشت مسجد، متهم مورد نظر شناسایی و در محل سکونتش دستگیر شد، افزود: از این متهم ۴۶ ساله یک دستگاه بی‌سیم غیرمجاز کشف و این فرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از آن‌ها خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مأمور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رؤیت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6085697

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد