Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز-ایرنا- یک هزار و 700 میلیارد ریال پروژه های شرکت برق منطقه ای روز دوشنبه با حضور معاون وزیر نیرو در شهرهای ایذه و باغملک افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ایرنا هوشنگ فلاحتیان روز دوشنبه در حاشیه کلنگ زنی احداث پست 300/132 کیلو ولت میداوود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 700 میلیارد ریال پروژه در ایذه کلنگ زنی و یک هزار میلیارد ریال نیز در باغملک افتتاح شده که هدف از اجرای آن تکمیل زیرساخت ها و رفع مشکلات برق در این دو شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با فاز نخست پست 300/132 کیلو ولت میداوود به ظرفیت 100 مگا ولت آمپر ضمن افزایش ظرفیت و تامین انرژی برق مورد نیاز مشترکین خانگی و صنعتی، افزایش پایداری و کاهش احتمال خاموشی مشترکین خانگی و صنعتی، امکان مکانیزه شدن کشاورزی نیز فراهم خواهد شد.
در ادامه، هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک میزان اعتبار یک هزار و 700 میلیارد ریالی پروژه های امروز حوزه انتخابیه خود را برابر با بودجه چندسال این شهرها خواند و گفت: امید است این توجه ویژه به شهرستان های ایذه و باغملک، مشکلات زیرساختی برق را در دو سال آینده در این شهرستان ها رفع کند.
وی ادامه داد: در بحث زیرساخت های راه هم اقدامات خوبی صورت گرفته که ازجمله آن چهار بانده شدن مسیر اهواز-ایذه و تخصیص سه هزار و 500 میلیارد ریال بودجه به این بخش است.
نماینده مردم ایذه و باغملک با بیان این که بحث آب مهم ترین مشکل مردم در این مناطق است، عنوان کرد: برای رفع مشکل آب مردم باید توجه ویژه ای به این مناطق شود و با انتقال آب سد کارون سه مسئله آب در ایذه، باغملک، صیدون، قلعه تل و دیگر نقاط رفع شود.
وی گفت: پیشنهاد شده برای رفع مشکل آب در میداوود، آب مورد نیاز مردم از سد جره که در هفت کیلومتری این شهر قرار دارد، به این منطقه انتقال شود تا مردم در بحث کشاورزی و شرب مشکلی نداشته باشند.
خادمی بیان کرد: احداث یک سد خاکی بر روی رودخانه شهر میداوود نیز از دیگر پیشنهادات برای رفع مشکل آب این شهر بوده است.
فاز نخست پست 300/132 کیلو ولت میداوود به ظرفیت 100 مگا ولت آمپر روز دوشنبه با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، نماینده ایذه و باغملک، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان و معاون استاندار خوزستان کلنگ زنی شد.
اعتبار این پروژه 210 میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات شرکت برق منطقه ای خوزستان تامین و پرداخت شده است.
در کنار افتتاح این پست، اتصال پست 132 کیلو ولت میداوود به شبکه سراسری از طریق ورود و خروج خط 132 کیلو ولت رامهرمز-باغملک توسط پست میداوود نیز احداث و عملیات اجرایی هفت کیلومتر خط 132 کیلو ولت 2 مداره تک سیمه نیز امروز آغازشد.
ارزش سرمایه گذاری این پروژه 50 میلیارد ریال بوده و هدف از اجرای آن، به برق دار کردن پست 132 کیلو ولت میداوود، تامین انرژی مشترکین جدید خانگی، صنعتی، کشاورزی و تجاری و ایجاد زیر ساخت های لازم جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی در راستای پایداری و تقویت شبکه برق ناحیه مارون اشاره کرد.
تمام مراحل طراحی و خدمات مهندسی پست و ورود و خروج رینگ مذکور و همچنین ساخت تجهیزات و اجرای عملیات توسط شرکت های داخلی انجام شده است.
گفتنی است هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در یک سفر دور روزه به خوزستان و با حضور مسئولان استانی پروژه های شرکت برق منطقه ای خوزستان را در شهرهای اهواز، ایذه و باغملک کلنگ زنی و افتتاح کرد.
ارزش سرمایه گذاری پروژه افتتاح شده در اهواز 64 میلیارد ریال و ارزش ریالی پروژه های افتتاح و کلنگ زنی شده در در ایذه و باغملک17 هزار میلیارد ریال عنوان شده است.

6002خبرنگار: سپیده اسکندری**انتشار: کبری آقازری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6087082

دیگر خبرها

  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • طرح چندمنظوره اومااویا با حضور رئیسی در سریلانکا افتتاح شد
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کارون ۳ به ایذه اجرا شد