Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@09:37:26 GMT

امنیت و آسایش امروز مرهون جانفشانی‌های شهداست

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۳۱۷۱

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در سفر به شهرستان بافق با امام جمعه این شهرستان دیدار و در خصوص راه کارهای حل مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران به بحث و تبادل نظر پرداختند.
حجت الاسلام سلیمانی، امام جمعه بافق در این نشست با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: امنیت و آسایشی که داریم همه از برکت خون مطهر شهداست که با ایثار و جانفشانی در راه اعتلای میهن جهاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بافق تصریح کرد: توصیه من به مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که طبق فرمایش امام راحل(ره) اجازه ندهند ولی نعمتان اصلی انقلاب اسلامی در گیر و دار مسائل و مشکلات زندگی به فراموشی سپرده شوند.
احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدف اصلی بنیاد است، تصریح کرد: بنیاد در تمام برنامه ریزی های خود سعی کرده این هدف نهائی را مدنظر قرار دهد تا گوشه ای از دین خود به شهدا و ایثارگران را ادا کند.
ابراهیمی با تأکید بر لزوم عمل به سفارش شهدا یعنی حفظ وحدت که رمز پیروزی است، اظهارکرد: ادای نماز اول وقت، امر به معروف و نهی از منکر، پیروی از ولایت فقیه و پایبندی به آرمان های والای اسلام و انقلاب اسلامی از جمله توصیه های شهداست.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳ ، پایان خرداد سال‌جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عباس برزگر با اشاره به اینکه پیگیری تأمین مسکن جامعه ایثارگری از جمله وظایف بنیاد شهید است، اظهار کرد: جانبازان با هر درصد جانبازی، فرزندان و همسران شهدا، والدین شهدا و آزادگانی که تا کنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده‌اند و متقاضی تسهیلات مسکن هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه my.isaar.ir یا با مراجعه حضوری به بنیاد شهید محل پرونده خود نسبت به ثبت‌نام و تشکیل پرونده در جهت بهره‌مندی از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران ۲۰ ساله و با نرخ سود چهار درصد است، یادآور شد: پرداخت مابه‌التفاوت سود این تسهیلات بر عهده دولت است و در صورتی‌که ایثارگری قبلاً یک‌بار از این تسهیلات در سنوات گذشته بهره‌مند شده است و تا پایان سال ۱۴۰۱ نسبت به تسویه اقدام کرده باشد، اما دارای دهک‌بندی زیر ۷ و فاقد مسکن و مستأجر باشد، می‌تواند مجدداً از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه مهلت معرفی به بانک جهت دریافت این تسهیلات تا پایان خرداد سال‌جاری است، ادامه داد: نرخ تسهیلات مسکن برای شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر، ۶۰۰ میلیون، مراکز استان‌ها، ۵۰۰ میلیون، شهرستان‌ها، ۴۰۰ میلیون و روستاها ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 751340

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان