Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا نبأ، جلسه شورای قرآنی دارالقرآن کریم امام رضا(ع) با حضور رئیس سازمان تبلیغات تویسرکان، سرپرست آموزش وپرورش اعضای شورای شهر فرسفج و دیگر اعضای این شورا در سالن بخشداری شهر فرسفج برگزار شد.
 
سرپرست آموزش و پرورش قلقل رود بیان کرد: مصوب شد به کمک بخشداری وشورای شهر وآموزش وپرورش جشنواره مسابقات قرآنی در دهه فجر در رشته های حفظ ، مفاهیم، قرائت و ترتیل  برای همه مقاطع برگزار شود وازنفرات برتر تجلیل به عمل آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
حجت الاسلام علی کاروند رئیس اداره تبلیغات تویسرکان از برگزاری مسابقات کودک ونوجوان مستقل در این ایام در شهر فرسفج خبر داد. 
 
در پایان جلسه  بعد از تبادل نظر بین اعضا مصوب شد جلسات نزدیکی با شورای شهر برای ارتباط گیری بهتر و حل مشکلات در حوزه آموزش وپرورش برگزار شود.
 خدیجه نیکویی نژاد

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس اداره ورزش و جوانان سلماس گفت:این مسابقات  با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی و فراهم کردن موقعیتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و در کنار هم بودن خانواده‌ها برگزار می‌ شود.

اسماعیل پور گفت:  مقرر است مسابقات اسب‌دوانی و جشنواره شوی اسب شمالغرب کشور در آینده نزدیک در شهرستان سلماس برگزار شود.

او  افزود:  تمامی سوارکاران می‌توانند در این مسابقه و جشنواره شرکت و علاقمندان و خانواده‌ها نیز از آن دیدن کنند.

دیگر خبرها

  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان