Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: هم اکنون ۳۶ مرکز ارائه خدمات درمانی تامین اجتماعی شامل ۹بیمارستان و ۲۷مرکز درمان سرپایی در سطح کشور در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی درخشان عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در اراک با اشاره به روند تودیع و معارفه مدیران اظهار داشت: بابک عدلی مدیر درمان قبلی تامین اجتماعی استان مرکزی به تهران انتقال می یابد و از این پس مسئولیت ۱۱ بیمارستان و بیش از ۳۵ مرکز درمان سرپایی در استان تهران را بر عهده دارد که همین تعداد از مراکز درمانی بیش از ۶۰ درصد خدمات تامین اجتماعی را ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: روند مدیریت تامین اجتماعی استان مرکزی در مدت چهارسال فعالیت وی به گونه ای بود که پله به پله مراحل ارتقای درجه خدمات پیموده شد و این مسئله یک افتخار است که در کل کشور این روند تداوم دارد.

درخشان تصریح کرد: خوشبختانه افرادی در سازمان تامین اجتماعی به درجات بالاتر راه می یابند که مراحل رشد و ارتقا را به خوبی گذرانده اند و این مسئله نقطه قوتی برای حوزه درمان محسوب می شود زیرا این افراد مدارج خدمتی را سپری کرده اند.

وی ادامه داد: مدیر جدید درمان تامین اجتماعی توسط مدیر قبلی معرفی شده و پس از مصاحبه های بسیار و سنجش های لازم انتخاب شدند و خانم پازوکی پس از استان هرمزگان دومین بانویی هستند که در بخش مدیریت درمان تامین اجتماعی یک استان فعالیت خود را آغاز می کند و امیدواریم روند رو به رشد حوزه درمان استان مرکزی با قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: علاوه بر پروژه هایی که تاکنون به بهره برداری رسیدند درحال حاضر تعداد پنج بیمارستان و ۲۷ مرکز سرپایی را در دست احداث داریم و علاوه بر این پروژه ها تعداد ۹ بیمارستان، ۲۷ مرکز سرپایی و ۳۰ مرکز متفرقه ارائه دهنده خدمات مختلف در دست طراحی هستند.

درخشان بیان کرد: استان مرکزی تاکنون روند مطلوبی را در این حوزه سپری کرده اما این پیشرفت به آن معنا نیست که اقدامات به سطح عالی رسیده بلکه بیمه شدگان تامین اجتماعی شایسته دریافت بهترین خدمات ممکن هستند.

وی ابراز داشت: امیدواریم که با توجه و حمایت نمایندگان مجلس و دولت مشکلات این حوزه به حداقل ممکن برسد و این توانمندی برای ارائه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به بیمه شدگان که قشر مولد کشور هستند بیش از گذشته ادامه یابد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: امسال رقمی بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان در حوزه درمان صرف شده که امیدواریم این رقم در سال آینده با تمهیدات اندیشیده شده از نظر اثربخشی با کیفیت بهتری در خدمت بیمه شدگان تامین اجتماعی قرار گیرد. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: دولت در حوزه بهداشت و درمان برای استان گلستان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه توموتراپی برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای پس از ۲۰ سال کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سعید گل‌فیروزی در دیدار با منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان اظهارداشت: خدمات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان با اولویت نگاه به حوزه بهداشت و پیشگیری در سطح یک درمانی استان، بی‌نظیر است.

وی اظهار کرد: ساخت 25 خانه بهداشت، پایگاه اورژانس و پایگاه جامع سلامت شهری و روستایی، بخشی از خدمات دولت سیزدهم در گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: ایجاد نخستین مرکز جراحی قلب و نیز نخستین مرکز نازایی سطح 2 در گرگان و گنبدکاووس و نیز نصب و راه‌اندازی سه دستگاه آم.ار.آی (MRI) دولتی در گرگان، علی‌آباد کتول و گنبدکاووس بخش دیگری از اقدامات انجام شده در گلستان حوزه بهداشت و درمان است.

گل‌فیروزی خاطرنشان کرد: تکمیل نخستین مرکز نازایی سطح سه در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان با 100 میلیارد ریال اعتبار نیز از خدمات ارزشمند دولت در حوزه بهداشت و درمان گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دولت سیزدهم نیز در حوزه بهداشت و درمان برای این استان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه «توموتراپی» برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای پس از 20 سال در بیمارستان پنج‌ آذر گرگان کرد.

آیت الله سید محسن طاهری نماینده منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این جلسه گفت: حوزه سلامت در اولویت استان است و در دولت سیزدهم اقدامات خوبی نیز در این حوزه اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام محسن طاهری در این دیدار به موضوعات توزیع عادلانه خدمات سلامت در سراسر استان، ریشه‌یابی و علت یابی شیوه برخی از بیماری‌ها در استان، فرهنگ‌سازی و نمادینه کردن اخلاق پزشکی در جامعه و نیز بر ارزش گذاری مبانی اعتقادی و تقویت عفاف و حجاب تاکید کرد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است