Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:36:07 GMT

پیشتازی خوزستان در پرورش دام گاومیش + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۳۳۹۹

پیشتازی خوزستان در پرورش دام گاومیش + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرورش گاومیش مزیت‌هایی را نسبت به سایر دام‌ها در خوزستان دارد. استان خوزستان رتبه اول را از لحاظ پرورش گاومیش داراست و از ۲۰۵ هزار راس گاومیش موجود در کشور، ۸۱ هزار راس آن در خوزستان قرار دارد. نژاد گاومیش خوزستان، یکی از برترین انواع این دام در آسیا معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

پیشتازی خوزستان در پرورش دام گاومیش + فیلم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۲ درصدی درآمد در منطقه ۱۸ و پیشتازی میان مناطق پایتخت

محمدجواد خسروی، شهردار منطقه ۱۸ درخصوص ارزیابی وضعیت درآمد‌های نقد و غیرنقد این منطقه در سال جاری گفت: براساس رویکرد‌ها و سیاست‌های درآمدی ابلاغی به منطقه در سال جاری، حد نصاب ۳ هزار و ۱۸۹ میلیارد تومان در بخش نقدی و ۳۵۵ میلیارد تومانی در بخش غیرنقدی تعیین شد که منطقه تا روز‌های پایانی اسفندماه به ترتیب با حد نصاب ۲ هزار و ۸۳۴ میلیارد تومان و ۶۹۱ میلیارد تومان وضعیت قابل قبولی را داشته و همین امر در مجموع ۱۰۲ درصد تحقق و پیشتازی در پهنه تعیین شده و در میان مناطق را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: تلاش‌های همکاران در حوزه ها، دوائر و نواحی هفتگانه منطقه ۱۸ از ابتدای امسال تا روز‌های پایانی اسفند ماه، بیانگر تحقق ۹۰ درصدی در آمد‌های نقدی و ۱۹۶ درصدی درآمد‌های غیر نقدی بوده که اگر مجموع این حد نصاب‌ها در نظر گرفته شود، حدنصاب ۱۰۲ درصدی بدست آمده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۲ درصدی درآمد در منطقه ۱۸ و پیشتازی میان مناطق پایتخت
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه/ پیشتازی پوتین در شمارش اولیه انتخابات روسیه
  • پیشتازی قاطع پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه
  • پیشتازی پوتین در انتخابات روسیه
  • آمادگی خوزستان برای میزبانی از مهمانان نوروزی
  • اسکان نوروزی مسافران در بیش از ۱۴۰۰ مدرسه و مرکز رفاهی خوزستان
  • آمادگی بیش از ۱۴۰۰ مدرسه و مرکز رفاهی خوزستان برای اسکان نوروزی
  • پیشتازی استان اصفهان در تولید انواع نان کامل درکشور
  • بدنسازی و ‌پرورش‌ اندام خوزستان روی ریل پیشرفت قرار دارد
  • پیشتازی تاریخی استان اصفهان در تولید انواع نان کامل در کشور