Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وزیر ارتبطات در پیاده روی اربعین در بین مردم حاضر شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب بیش از ۱۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۸ در حوزه ارتباطات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا پاکدل اظهار کرد: این تسهیلات در محور‌هایی برنامه ریزی شده شامل: حمایت از طرح‌های ویژه ملی، حمایت از طرح‌های پیشران، حمایت از طرح‌های تولیدی صادرات محور، حمایت از طرح‌های دانش بنیان با فناوری بالا، حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، حمایت از طرح‌های توسعه سکو‌ها و کسب و کار‌های ارائه دهنده خدمات آزادکاری و خوداشتغالی، حمایت از طرح‌های دفاتر خدمات ارتباطی (دفاتر خدمات پیشخوان دولت شهری/روستایی) و حمایت از سرمایه در گردش است. 

پاکدل افزود: نکته حائز اهمیت این است که اشتغال در بخش ارتباطات و خدمات فناوری اطلاعات منطبق بر اولویت‌های اشتغال استان شامل نخبگان و فارغ‌التحصیلان، متخصصان، بانوان و با ظرفیت دورکاری است و منجر به توسعه اقتصاد دیجیتال می‌شود.

بر اساس این گزارش، شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد به آدرس yazd.ict.gov.ir از شرایط تسهیلات آگاه و در سامانه irantavanafarin.ito.gov.ir ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • برخورداری 43 روستا در استان به اینترنت پرسرعت
  • با راه‌اندازی ۱۹ سایت، ۴۳ روستای دیگر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • با راه اندازی ۱۹ سایت ۴۳ روستا به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • پایداری ارتباطات و تداوم خدمات فناوری ارتباطات استان یزد در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • تصویب بیش از ۱۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۸ در حوزه ارتباطات
  • تصویر/ کنایه آذری جهرمی به توئیت جلیل محبی
  • دسترسی ۳۷۳ خانوار از مناطق روستایی کوهدشت به شبکه ملی اطلاعات
  • آخرین جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت به میزبانی وزارت ارتباطات برگزار شد
  • وزارت ارتباطات میزبان آخرین جلسه شورای اطلاع رسانی دولت
  • دسترسی ۲۰۵ خانوار از مناطق روستایی بروجرد به شبکه ملی اطلاعات