Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره کریستال پالاس اعلام کرده با وجود علاقه تیم های مختلف، در این تیم می ماند. 

طرفداری - ویلفرد زاها از زمان حضورش در ترکیب کریستال پالاس با درخشش فوق العاده باعث شده تا تیم لندنی از منطقه سقوط بیرون آید. وی در بازی این هفته تیمش مقابل منچسترسیتی در دقایق پایانی یک پنالتی به دست آورد اما این ضربه از دست رفت تا بازی 0-0 مساوی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش بی بی سی اسپورت، پس از بازی با سیتی، زاها در پاسخ به اینکه آیا در ادامه فصل در کریستال پالاس می ماند یا خیر، پاسخ داد:

بله. من در این تیم می مانم. 

این در حالی بود که روی هاجسون، سرمربی کریستال پالاس هفته گذشته اعلام کرده بود که هیچ تضمینی وجود ندارد تا زاها در ژانویه به تیم دیگری منتقل نشود. هاجسون که در سال 2012 زمانی که سرمربی انگلیس بود برای اولین بار به زاها بازی داد، در این مورد اضافه کرد:

علاقه تیم های بزرگ به ویلفرد باعث شادی ماست. این نشان می دهد که او خوب کار کرده است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنفیلد غرق در ناامیدی/ جام از دست کلوپ سر خورد

لیورپول در ادامه هفته سی‌وسوم لیگ جزیره در کمال ناباوری در آنفیلد مقابل کریستال‌پالاس شکست خورد و در عرض یک هفته از صدر جدول به رتبه سوم سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، کریستال‌پالاس که در منطقه سقوط قرار دارد و تصور می‌شد حتی نتواند یک امتیاز هم از شاگردان کلوپ بگیرد با یک گل زودهنگام از میزبانش پیش افتاد و تا آخرین دقیقه بازی با تمام توان از اندوخته خود دفاع کرد.

شاگردان کلوپ در این بازی دوجین موقعیت گلزنی را هدر دادند تا در فاصله کمتر از یک هفته دومین شکست متوالی در آنفیلد را تجربه کنند و پس از ناکامی در لیگ اروپا در آستانه از دست دادن جام قهرمانی لیگ برتر هم قرار بگیرند.

منچسترسیتی با ۷۳ امتیاز از ۳۲ بازی صدرنشین لیگ برتر است. آرسنال و لیورپول هم‌امتیاز با هم (۷۱ امتیاز) در مکان‌های دوم و سوم جدول ایستاده‌اند. توپچی‌های لندن با بردن آستون‌ویلا می‌توانند خود را به صدر جدول برسانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پل مرسون: آرسنال دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد
  • خلاصه بازی لیورپول صفر - یک کریستال پالاس
  • خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم
  • هفته نحس لیورپول با 68 شوت به دروازه!
  • خلاصه بازی لیورپول و کریستال پالاس + فیلم
  • خلاصه بازی لیورپول ۰ - ۱ کریستال پالاس + ویدئو
  • آنفیلد غرق در ناامیدی/ جام از دست کلوپ سر خورد
  • خلاصه بازی لیورپول 0-1 کریستال پالاس (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • بازگشت آلیسون بکر به ترکیب لیورپول پس از ۴۰ روز غیبت
  • لیورپول - کریستال پالاس؛ ترکیب رسمی