Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-06@11:55:18 GMT

رایزنی مقامات نظامی اردن و فرانسه

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۳۷۴۳

محمود عبدالحلیم فریحات رئیس ستاد مشترک اردن در دفترش با فرانسوا لوکوانترا فرمانده نیروهای مسلح فرانسه و هیات همراهش دیدار و گفتگو کرد.به گزارش بلاغ، رئیس ستاد مشترک اردن با فرمانده نیروهای مسلح فرانسه، آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی را مورد رایزنی قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، محمود عبدالحلیم فریحات رئیس ستاد مشترک اردن در دفترش با فرانسوا لوکوانترا فرمانده نیروهای مسلح فرانسه و هیات همراهش دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ طرفین در این دیدار آخرین تحولات بین المللی و منطقه ای و همکاری و هماهنگی درپاره ای موضوعات را مورد رایزنی قرار دادند. در این دیدار فرمانده نیروی هوایی اردن و نیز رئیس امور راهبردی و امور دفاعی این کشور و وابسته نظامی فرانسه در امان نیز حضور داشتند.

شایان ذکر است که عمدتا سلاح ارتش اردن را سلاح اردنی و انگلیسی تشکیل می دهد و فرانسه روی بخش نیروی هوایی اردن حساب باز کرده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت:حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • استقرار اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین
  • اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد