Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@03:06:56 GMT

ببینید / عبور از خیابان هنگام قرمز شدن چراغ همین قدر خطناک است (+16)

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۳۹۲۱

‍‍‍‍‍‍

رکنا: پیرزن 64 ساله ای که هنگام تغییر رنگ چراغ راهنمایی به رنگ قرمز قصد عبور از خیابان را داشت با حادثه ای مرگبار رو به رو شد.

حجم ویدیو: 1.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

تصاویر منتشر شده از خیابانی پر تردد در کشور روسیه لحظه تصادف Crash مرگبار یک زن 64 ساله با ماشین سواری را نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می کنید که او لحظه ای چراغ راهنمایی در حال تغییر رنگ به قرمز است قصد دارد تا با سرعت زیادی از خیابان عبور کند اما با یک ماشین به شدت برخورد می کند و قبل از رسیدن نیروهای امدادی جان خود را از دست می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص هوای اصفهان در ۱۳ منطقه قرمز و نارنجی است

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۷ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح یکشنبه بیست و هفتم اسفند با میانگین ۱۳۹ کماکان برای سومین روز پیاپی وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (سالمندان، افراد دارای بیماری‌های تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان) را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان و بزرگراه خرازی با ۱۶۴، خیابان احمدآباد با ۱۶۹، میدان انقلاب و خیابان پروین اعتصامی با ۱۵۶، پارک زمزم با ۱۵۲، خیابان زینبیه با ۱۶۷، خیابان فرشادی با ۱۷۰، بولوار کاوه با ۱۶۶ و ولدان با ۱۵۴ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم مردم است.

شاخص هوای اصفهان همچنین در سه ایستگاه دانشگاه صنعتی با ۱۱۵، خیابان فیض با ۱۲۲ و کردآباد با ۱۲۴ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

همچنین در ایستگاه رهنان شاخص هوا با میانگین ۱۰۰، سپاهان‌شهر با ۸۰ و خیابان میرزا طاهر با ۵۸ AQI قابل قبول است.

امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر و شاهین‌شهر با ۸۷ و مبارکه با ۶۴ AQI در وضعیت قابل قبول و در قهجاورستان با ۱۵۸ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در سجزی با ۱۲۱ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO) ، اُزن (O۳)، دی اکسید نیتروژن (NO۲)، دی اکسید گوگرد (SO۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

شاخص کیفی هوا ( Air Quality Index ) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن دار، اوزون و ذرات معلق ( ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف است به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

کد خبر 6056869

دیگر خبرها

  • (عکس) حمام ۲۰۰ ساله در تهران؛ دلاک در خیابان
  • هشدار قرمز هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • تغییر جدید در خط ۷۹ اتوبوسرانی اصفهان
  • راه حل دانشمند ایرانی برای یک مسئله ۲۰ ساله/ محدودیت‌های مواد شفاف جاذب انرژی کشف شد
  • راه حل دانشمند ایرانی برای یک مسئله ۲۰ ساله/ کشف محدودیت‌های مواد شفاف جاذب انرژی
  • وضعیت هوای اصفهان در ۱۳ منطقه قرمز و نارنجی است
  • هوای اصفهان قرمز شد
  • شاخص هوای اصفهان در ۱۳ منطقه قرمز و نارنجی است
  • شلیک مرگبار در خیابان هاشمی به صراف موتوری
  • چراغ قرمز بانک مرکزی به نرخ رسمی ارز‌ها