Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بر اساس گزارش های رسیده پس از قیام مردمی کاشانی ها، این شهرستان شب آرامی را پشت سر گذاشت.
کاشان فقط شنبه شب با آغاز اغتشاشات، شاهد تخریب برخی از اموال عمومی و دولتی بود که با حضور انقلابی مردم، نا آرامی ها به شب دوم نرسید.
این درحالی بود که دیشب شهرهای قهدریجان، خمینی شهر،کهریزسنگ، شاهین شهر، فولاد شهر، زرین شهر، نجف آباد؛ شب نا آرامی را سپری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در قهدریجان اغتشاش گران به کلانتری 14 این شهر حمله کردند که پس از درگیری با نیروهای انتظامی، شش نفر از مهاجمانی که قصد ورود به این مرکز انتظامی را داشتند، جان خود را ازدست دادند.
در خمینی شهر هم، خانواده ای که در حال عبور از محل درگیری ها بودند؛ مورد اصابت گلوله اغتشاش گران قرار گرفتند که در نهایت پسر 11 ساله کشته و پدر خانواده مجروح شد.
آشوبگران در کهریزسنگ هم دو پاسدار جوان را با اسلحه ای ساچمه زن مورد هدف قرار دادند.
در این حادثه پاسدار علی شاه سنایی به شهادت رسید و پاسدار دیگر مجروح شد.
آشوب ها در شاهین شهر به نحوی دیگر تمام شد.
مردم شاهین شهر که از شدت اغتشاش ها به ستوه آمده بودند، به کمک نیروهای انتظامی و بسیج آمدند و آشوبگران را پراکنده کردند.
اغتشاش گران در شاهین شهردر چهار راه عطار شعبه های بانک مسکن را تخریب کردند؛ بانک ملت را به آتش کشیدند و شیشه های بانک صادرات را هم خرد کردند.
آنان درصدد بودند وارد مجتمع فرهنگی نگارستان واقع در میدان شهرداری شوند که نیروهای بسیج مانع از ورود آنان به این مکان شدند.
آشوبگران امشب ساختمان شورا را در خیابان بهداری این شهر به آتش کشیدند.
در جریان اغتشاش آشوبگران در فولاد شهر، بانک های ملی و مهر اقتصاد در خیابان آتش نشانی به آتش کشیده و شیشه های ساختمان های شهرداری شکسته و به اموال عمومی خسارت وارد شد.
در زرین شهر، مرکز شهرستان لنجان هم آشوبگران خسارت هایی به اموال عمومی وارد کردند.
نجف آباد هم امشب شاهد حضور اغتشاشگرانی بود که قصد خسارت زدن به کلانتری شهر را داشتند که با مقاومت نیروی بسیج رو برو شدند.
در آشوب های دوشنبه شب استان اصفهان بیش از 100 نفر دستگیر شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی تخت مراکز اقامتی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان با اشاره به ظرفیت ۲۸۰ هزار نفری اقامتگاه‌های رسمی و غیر رسمی استان در نوروز ۱۴۰۳ گفت: تعداد تخت‌های مراکز اقامتی استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.
علیرضا حبیبی افزود: ۴۰ هزار نفر این مراکز مربوط به تاسیسات گردشگری و بقیه شامل مدارس، خانه‌های استیجاری، کمپ ها، سالن‌های ورزشی، بقاع متبرکه و ... است.
وی گفت: امسال شهرستان‌های شاهین شهر، برخوار، ورزنه، نجف آباد و خمینی شهر به عنوان شهر‌های مکمل اقامت و سفر مرکز استان و آران و بیدگل و نطنز نیز به عنوان مکمل شهر کاشان انتخاب شدند.
سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان پیش بینی کرد: در هفته اول تعطیلات نوروزی ظرفیت مراکز اقامتی استان اصفهان تکمیل شود.
استان اصفهان با بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و ۸۵۰ مورد آن به ثبت ملی و هفت اثر آن به نام‌های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و سه قنات به نام‌های ' وزوان'، ' مزدآباد ' و ' مون ' به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

دیگر خبرها

  • تدوین بانک جامع کنشگران مجازی استان مرکزی
  • توقیف ۱۸۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در اصفهان
  • برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی در بهزیستی شاهین دژ
  • مرگ خاموش دو نفر در مبارکه
  • توزیع هزار تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب تنظیم بازار در اصفهان
  • فوت ۲ مرد در مبارکه بر اثر گازگرفتگی
  • افزایش ۲۰ درصدی تخت مراکز اقامتی استان اصفهان
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای توانخواهان بهزیستی شاهین دژ
  • پشت پرده هدایت آشوبگران به سمت بیت رهبری در روز ۱۸ تیر/ ظریف برای چه کسی سیگنال می‌فرستد؟
  • نرخ رشد اقتصادی پاییز به روایت بانک مرکزی