Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@04:31:05 GMT

روایت استاندار تهران از ماهیت تجمع‌کنندگان

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۴۶۷۲

 محمدحسین مقیمی با اشاره به وضعیت تجمعات اعتراضی در تهران گفت: امروز منتقدان وضعیت کشور در تهران کنار رفته بودند و اغلب تجمع‌کنندگان از کسانی بودند که در پی تخریب اموال عمومی بودند. متاسفانه در برخی موارد در تجمعات تهران این افراد اتوبوسی را نگه داشتند و مسافران آن را پیاده کردند و ماشین‌های مردم را متوقف کردند و حتی جلوی آمبولانس اورژانس را گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت برخورد با کسانی که اموال عمومی را تخریب می‌کنند، اظهار داشت: مردم هم به ما اجازه نمی‌دهند در برابر این افراد اقدامی نکنیم البته اگر افرادی حرفی دارند، حتما به نقدهای آنها گوش می‌دهیم اما وقتی اموال عمومی هدف تخریب قرار می‌گیرند، مشخص است که وظیفه دولت حفاظت از بیت‌المال است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه برخی افراد در این روزها آمدند و نگرانی‌های خود را اعلام کردند، تصریح کرد: حرف این مردم و نگرانی‌ آنها توسط مسئولان شنیده شده است اما تخریب اموال عمومی و ایجاد ناآرامی هیچ توجیهی ندارد و تخریب‌کنندگان اموال عمومی باید پاسخگوی اقدامات‌شان باشند.

مقیمی با بیان اینکه امروز هم در سطح شهر تهران برخی معترضان به اموال عمومی بازداشت شده‌اند، خاطرنشان کرد: دستگیری این افرد با مجوز دستگاه قضایی صورت گرفته است. البته قطعا مراقبت خواهد شد تا اتفاقات سال‌های گذشته در مورد بازداشت‌شدگان تکرار نشود.

وی افزود: تکلیف تخریب‌کنندگان اموال عمومی مشخص است. آنها به بیت‌المال آسیب رسانده‌اند و قطعا تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: بیش از ۲۲ هزار بازدید کمّی و کیفی از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده از سوی بازرسان و کارشناسان منطقه در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی دراین‌باره بیان کرد: بیش از ۱۸ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع، به‌منظور کنترل کمّی و کیفی انواع فرآورده و بررسی روند سوخت‌رسانی مستمر و شبانه‌روزی در سال ۱۴۰۲ در منطقه تهران انجام شد.

وی افزود: در همین بازه زمانی، کارشناسان منطقه عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را با انجام بیش از ۴ هزار بازدید بررسی کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران تأکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ کارشناسان منطقه تهران همراه با بازرسان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و حوزه مقاومت بسیج منطقه در قالب ۶ گروه عملیاتی، عملکرد مصرف‌کنندگان عمده را راستی‌آزمایی کردند.

یاسمی با اشاره به اینکه منطقه تهران دارای ۳۴۸ جایگاه سوخت مایع فعال و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ مصرف‌کننده عمده است، یادآور شد: سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران (۰۹۶۲۷) به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های شهروندان تهرانی است.

دیگر خبرها

  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • جزئیات تقسیم استان تهران از زبان استاندار
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه