Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی دومین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران برگزاری این رویداد که با حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس انجام می‌شود را قدمی در راستای خودکفایی در صنعت نفت دانست.

مدیر اجرایی دومین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران برگزاری این رویداد که با حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی انجام می‌شود را قدمی در راستای خودکفایی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «انرژی امروز»، حسن دریس زاده دبیر و مدیر اجرایی دومین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران بیان کرد: مجموعه مدیریتی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  گام های بسیار بزرگی در راستای حمایت از ساخت داخل و خودکفایی برداشته و با اتخاذ تصمیمات موثر کمک شایانی جهت تسهیل در فعالیت شرکت های سازنده داخلی و شرکت های دانش بنیان نموده است.

وی توضیح داد: دومین بازار تکنولوژی و نوآوری به دنبال گسترش دامنه فعالیت هر چه بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی فعال درزمینه نفت گاز پتروشیمی با صنایع حاضر در منطقه پارس جنوبی که بزرگ‌ترین منطقه اقتصادی و انرژی کشور است را شاهد خواهیم بود.

دریس زاده با اشاره به این که سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بدنبال توسعه فرهنگ‌ خودکفایی و ساخت داخل در منطقه بوده و با تقویت این فرهنگ در منطقه باعث افزایش حضور و هم افزایی بیش از پیش شرکت های دانش بنیان در منطقه گردیده است.

وی بیان کرد: حمایت های بی نظیر سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از رویدادهایی مانند بازار تکنولوژی و نوآوری نفت گاز و پتروشیمی باعث ایجاد بستری مناسب جهت تعاملات روز افزون مابین شرکت های دانش بنیان و صنایع مستقر در منطقه می گردد.

آشنایی با نیازهای موجود در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

دبیر و مدیر اجرایی دومین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران افزود: این رویداد با حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی به دنبال ایجاد فضای مناسب برای ارتباط شرکت‌های سازندگان داخل با صنایع عظیم مستقر در منطقه پارس جنوبی هستیم. این اتفاق زمینه مناسبی برای ارتقاء بازارهای شرکت‌های داخلی سازنده داخلی دانش‌بنیان و رشد این شرکت‌ها جهت ارائه خدمات هر چه بیشتر و باکیفیت‌تر به صنایع منطقه است.

چراکه این ارتباط باعث می‌شود که شرکت‌ها دید جدیدی به محصولات خودشان و سیستم‌های مستقر در صنایع منطقه و ارتقاء کیفیت محصولات خود طبق نیازهای موجود در صنعت نفت گاز پتروشیمی کشور به خصوص در منطقه پارس جنوبی به دست آورند.

دبیر و مدیر اجرایی دومین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران : با حمایت های بی شائبه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس وضعیت حضور شرکت های دانش بنیان در منطقه پارس جنوبی بهبود یافته است . با افزایش تعاملات و همکاری های مابین سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و پارک های علم و فناوری کشور شاهد توسعه روز افزون بازار شرکت های دانش بنیان در منطقه گردیده است.

وی ادامه داد: به دنبال ایجاد جلسات مذاکره با صنایع در طول سال بعد از برگزاری هستیم. یعنی شرکت‌هایی که در دومین بازار تکنولوژی و نوآوری نفت گاز پتروشیمی حضور پیدا می‌کنند در ماه‌های بعد در طول  سال ۱۳۹۷ جلسات مستمری را با صنایع  جهت هم‌افزایی و مذاکره مستقیم خواهند داشت تا این بازار فقط یک رویداد ۳-۴ روزه نباشد و در طول سال بتوانیم به شرکت‌هایی که دوست دارند به منطقه ورود پیدا کنند کمک کنیم.

دومین بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان این معاونت، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و پارک علم و فناوری خلیج‌فارس  ۵ تا ۷ اسفندماه ۹۶ در پارس جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها

هیئتی ۴۰ نفره از کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (آی هیت) از نزدیک با توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شدند.

به گزارش ایسنا، محمد جواد همت‌پناه، رئیس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در آی هیت، بازدید و اظهار کرد: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم و دریافتیم در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی‌های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت‌های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • تولید انبوه محصولات دانش‌بنیانی مورد حمایت وزارتخانه‌ها قرار گیرد
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • گشتی در اقتصاد ایران | بازگشت ایران و امارات به میز همکاری‌های اقتصادی
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد