Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مردی که ۱۱ سال قبل در یک آموزشگاه رانندگی دو نفر از دوستانش را به گلوله بسته و به دو بار قصاص محکوم شده بود با جلب رضایت یکی از قربانیان دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد. وی گفت اولیاء دم دومین قربانی نیز اعلام کرده اند با دریافت دیه ۵۰۰ میلیونی حاضر به گذشت هستند.

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از پنجم بهمن ماه سال ۸۶ به دنبال کشته شدن دو مرد در یک آموزشگاه رانندگی در فشافویه در دستور کار افسران کلانتری ۱۷۶ حسن آباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شواهد نشان می داد این دو مرد با شلیک گلوله در آموزشگاه کشته شده است.
پلیس به بررسی پرداخت و دریافت یکی از قربانیان محسن ۴۲ ساله بود که از یکسال قبل با شراکت یکی از دوستانش به نام محمد آموزشگاه رانندگی را تاسیس کرده بود اما دومین قربانی که حمید ۳۵ ساله نام داشت به عنوان مربی در این آموزشگاه مشغول به کار بود. پلیس Police به تحقیق پرداخت و دریافت به آموزشگاه دستبرد زده نشده است. به این ترتیب فرضیه جنایت Crime کینه جویانه قوت گرفت و محمد به عنوان نخستین مضنون تحت بازجویی قرار گرفت. وی اما خودش را بی اطلاع از ماجرا نشان داد و گفت دستی در قتل Murder نداشته است.
این مرد اما در بازجویی های بعدی سرانجام لب به اعتراف گشود. وی سی و یکم بهمن ماه سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: من و محسن از یک سال قبل به صورت شراکتی آموزشگاه را تاسیس کردیم. امام چون محسن جواز آموزشگاه را به نام خودش گرفت من را کمتر در امور آموزشگاه دخالت می‌داد ولی من هم اعتراضی نداشتم تا اینکه از طریق دوستان متوجه شدم محسن قصد حذف کردن من را دارد.

از دوستانم شنیده بودم حمید نیز با حرف هایش باعث شده محسن چنین تصمیمی بگیرد. به همین خاطر آخرین بار به آموزشگاه رفتم تا با محسن در این باره صحبت کنم اما او به من گفت هیچ شراکتی با من نداشته است. از شنیدن این حرف شوکه شدم. من کنترل اعصابم را از دست داده بودم که با اسلحه به سمت محسن شلیک کردم. همان موقع حمید سر رسید و من از شدت خشم به او هم شلیک کردم و از آموزشگاه خارج شدم. این مرد در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم دو قربانی به دو بار قصاص محکوم شد. شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور حکم صادره را تایید کرده بودکه محمد پای چوبه دار رفت اما توانست رضایت اولیای دم حمید را جلب کند. به این ترتیب دیروز از جنبه عمومی جرم Crime محاکمه شد
در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge استاد اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار تشکیل شد محمد به دفاع پرداخت. وی گفت :من ۷ میلیون تومان به محسن داده بودم تا باهم آموزشگاه رانندگی را اداره کنیم اما او زیر قولش زده بود. من به همراه ده محکوم دیگر همگی پای چوبه دار رفتیم اما 9 محکوم دیگر همگی اعدام execution شدند وفقط خانواده حمید از قصاص گذشتند. پسر او گفت بدون قید و شرط مرا می بخشد. اولیا دم محسن نیز از قبل گفته بودند اگر اولیای دم حمید مرا ببخشند از قصاص گذشت می کنند.
وی ادامه داد : در شعبه اجرای احکام خانواده حمید اعلام کردند چون زمان کشته شدن حمید در ماه حرام بوده است با دریافت مبلغ دو دیه از قصاص صرف نظر می کنند.چون پدرم یک ماه بعد از این که به اتهام قتل بازداشت شدم فوت کرد ارثیه پدری ام را به اولیای‌دم حمید دارم و رضایتشان را جلب کردم. خانواده محسن نیز گفته اند با دریافت ۵۰۰ میلیون تومان گذشت می کنند.من برای پرداخت این دیه نیز مشکلی ندارم و تا چند هفته دیگر امیدوارم بتوانم رضایتشان را جلب کنم.
وی در تشریح جزییات زندگی اش گفت: من و همسرم ۱۰ سال بود ازدواج کرده بودیم اما صاحب فرزند نمی شدیم. بعد از ۱۰ سال صاحب یک دختر شدیم. زندگی خوبی داشتیم و دخترم یک ساله و نیمه بود که به اتهام قتل بازداشت شدم. من حالا ۱۱ سال است که در زندانم و دخترم را ندیده ام.به همین خاطر از قضات دادگاه تقاضای تخفیف در مجازات را دارم.
در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تهران، اظهار داشت: ما به حمایت هواداران نیاز داریم. طرفداران‌ و تیم همه باید یکدل و همدل باشیم و نشان بدهیم روی سکو و داخل زمین به معنای واقعی یک تیم هستیم. استقلال تیم قابل احترامی است. اگر بتوانیم حمایت و احساسات را با کیفیت فنی ترکیب کنیم، تیم فوق العاده‌ای خواهیم بود. از آقای زنوزی تشکر می‌کنم. این تیم را همه جوره حمایت می‌کنند. همه به صورت یک تیم و همدل مثل سربازهای جنگجو برای تراکتور می‌جنگیم. امیدوارم فردا یک روز خیلی خوب برایمان باشد و هواداران را با دل شاد راهی خانه‌هایشان کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های تراکتور برای بازی فردا، گفت: پنجمین روز است که به تبریز آمده‌ام. قبل از بازی با ذوب آهن حداکثر تلاش را انجام دادیم تا تیم از نظر روحی و ذهنی به شرایط خوب بازگردد. باتوجه به نتایج هفته‌های اخیر، تراکتور از نظر روحی شرایط خوبی نداشت که با مدنظر قراردادن محدودیت زمانی از نظر تعداد جلسات تمرینی، سعی کردیم تیم را از نظر فنی و ذهنی آماده یک بازی بزرگ کنیم.

مطهری با تأکید بر اینکه تراکتور تیم با اصالت و بزرگی است، عنوان کرد: استقلال تیم با انگیزه‌ای بوده و در صدر جدول برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کند؛ اما نباید فراموش کنیم، ما هم همواره تیم خیلی بزرگی هستیم.

مربی تراکتور در خصوص حساسیت بازی با استقلال و مسئولیتی که بر عهده گرفته است، بیان کرد: من در کنفرانس خبری قبلی هم گفتم. صادقانه آمده‌ام کار کنم و دنبال پست و مقام نیستم. وضعیت سختی بود، شاید خیلی‌ها در آن شرایط قبول مسئولیت نمی‌کردند. از بازیکنان و مدیران تیم‌هایی قبلاً کار کرده‌ام بپرسید. همواره در نهایت تعهد کار را جلو برده‌ام. در حال حاضر مسئولیت فنی تیم را عهده‌دار هستم و کار کردن در تراکتور برایم افتخار است. به عنوان کادر حرفه‌ای کار خودمان را پیش می‌بریم. همیشه به هواداران احترام می‌گذاریم. بازی قبلی در رختکن گفتم شما بجنگید و تلاش کنید، هوادار هم پشت‌تان می‌آیند؛ البته اصلاً نمی‌دانستم آن صحبت‌هایم ضبط می‌شود. ما باید ارتباط خوبی با هواداران داشته و به معنی واقعی یک تیم باشیم تا در نهایت تراکتور نتیجه بگیرد.

مطهری در پاسخ به این سوال که با تفکر خودتان پیش می‌روید یا نکات فنی از سوی آقای گل‌محمدی به شما منتقل می‌شود؟ بیان کرد: آقای گل‌محمدی عزیز بنده، مربی بزرگ و فنی‌ترین مربی است. من همیشه هر جا بودم با ایشان ارتباط داشتم و اکنون نیز در ارتباط هستیم، ولی الان مسئولیت فنی تیم با من است.

وی درباره ضعف تراکتور روی ضربات ایستگاهی، گفت: نهایت تلاش را انجام می‌دهیم تا از این ناحیه ضربه نخوریم؛ البته کمی موضوع زمان‌بر است. استقلال روی ضربات ایستگاهی تیم خوبی بوده و در جلسه فنی و تمرینات تلاش می‌کنیم تا از این نقطه، آسیب نخوریم. همه تیم‌ها نقاط ضعف و قوت دارند و سعی می‌کنیم نقاط ضعف را به حداقل رسانده و نقاط قوت را تقویت کنیم.

مربی تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور برای دیدار با استقلال، توضیح داد: بعد از بازی با ذوب آهن ریکاوری خوبی داشتیم و توانستیم انرژی بازیکنان را بازسازی کنیم. مصدومیت یکی از بازیکنان 50 – 50 بوده و وضعیت او عصر امروز مشخص می‌شود.

وی در خصوص نقش دیدار تراکتور و استقلال در تعیین قهرمان امسال، بیان کرد: تراکتور تیم بزرگی بوده و برای حیثیت و آبروی خودمان می‌جنگیم و نگاهی به جدول نداریم. ملوان پشت سرمان در جدول قرار دارد و با تمام انرژی می‌خواهیم در این بازی برای کسب پیروزی تلاش کنیم.

مطهری در رابطه با نبود برخی بازیکنان استقلال در مصاف با تراکتور، بیان کرد: برخی از این بازیکنان در هفته‌های گذشته هم نبودند. این نفرات همچون آقای سید حسینی، بازیکنان بزرگ و قابل احترامی هستند. ما آنان را آنالیز کرده‌ایم و تمرکزمان روی تیم خودمان است. استقلال نفرات جایگزین خوبی دارد و سعی می‌کنیم بهترین نمایش تراکتور را داشته باشیم.

وی در رابطه با نتایج تراکتور مقابل تیم‌های مدعی و همچنین سبک بازی استقلال، گفت: من روزی که آمدم از آقای خمز و کادرشان تشکر کردم. با گذشته کاری نداریم و رو به جلو نگاه می‌کنیم. سبک‌های مختلفی در فوتبال وجود دارد و من به عنوان مربی به تمامی سبک‌ها احترام می‌گذارم. فوتبال تخریبی و دفاعی یک نوع سبک بازی بوده و به من مربوط نیست. استقلال تیم قابل احترام بوده و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

مطهری در خصوص سبک بازی تراکتور و صحبت‌های سرمربی ذوب‌آهن مبنی بر رو آوردن تراکتور به بازی مستقیم، گفت: مالکیت توپ ما مقابل ذوب‌آهن خیلی بیشتر از حریف بود و فوتبال کلاسیک ارایه دادیم. برخی روزها برد برای تیم حیاتی است و مجبور می‌شویم از فلسفه‌مان دور شده و به دنبال آیتم‌های دیگر باشیم. ما در بازی با ذوب‌آهن به اجبار از این سبک استفاده کردیم و جواب داد. با تغییر مربی، تغییر سبک رخ می‌دهد و در دیدار با ذوب‌آهن می‌خواستیم تیم غیرقابل پیش‌بینی باشیم و نتیجه داد و توانستیم برنده شویم.

وی در رابطه با اولویتش از نظر فنی و سورپرایزهایش برای بازی فردا، بیان کرد: تا فردا صبر کنید. امیدوارم بهترین اتفاقات رخ دهد. همواره از سوالات فنی استقبال می‌کنم و بعد از بازی در خصوص موضوعات فنی پاسخ خواهم داد.

وی در رابطه با میزان آمادگی حسین ‌پورحمیدی برای بازی فردا، گفت: میزان آمادگی پورحمیدی در بازی با ذوب‌آهن مشخص بود. او دروازه‌بان بزرگی است و در تیم ملی هم حضور داشت. او با عملکردش این موضوع را اثبات کرد. دوست دارم هواداران تیم را حمایت کرده و یکدل باشیم. اینکه هواداران روی سکو با تیم همدل باشند، خیلی مهم بوده و برای شادی آنان تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم. بازیکنان از هواداران انرژی می‌گیرند؛ چرا که تیم متعلق به آنان بوده و سعی می‌کنیم پیروز شده و آن را به هواداران تقدیم کنیم. ما به عنوان افراد حرفه‌ای تلاش می‌کنیم کارمان را انجام داده و هواداران را خوشحال کنیم.

مطهری در خصوص نوع قراردادش با تراکتور، گفت: من به عنوان مسئول فنی تیم مسئولیت پذیرفته‌ام. خیلی از عناوین همچون سرمربی و مربی، مهم نیست. شما من را نفر آخر تیم بدانید. من برای کمک به تراکتور آمده‌ام. نمی‌دانم دنبال چه موضوعی هستید. اینکه سرمربی می‌آید یا نه، از مدیریت باشگاه بپرسید. من یک خدمتگزار در تراکتور هستم و نهایت تلاش را انجام می‌دهم؛ فرقی ندارد نفر اول باشم یا صدم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901398

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت