Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی امیدوار است با توزیع بنزین یورو ۵، آلایندگی های مربوط به سوخت حذف شود.او همچنین سوخت رسانی در مواقع بحران را بدون مشکل می داند و می گوید: اگر مردم همکاری کنند، هیچ مشکلی در سوخت رسانی نداریم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی امیدوار است با توزیع بنزین یورو ۵، آلایندگی های مربوط به سوخت حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین سوخت رسانی در مواقع بحران را بدون مشکل می داند و می گوید: اگر مردم همکاری کنند، هیچ مشکلی در سوخت رسانی نداریم.

سید محمد رضا موسوی خواه، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفتگو با خبرنگار انرژی امروز در خصوص کیفیت سوخت خوردوهای جدید و در حال ساخت گفت: خودروهای جدید خودروهایی هستند که باید با کیفیت سوخت یورو ۴ وارد بازار شوند.

وی همچنین در خصوص بنزین یورو ۵ خاطر نشان کرد: پالایشگاه ستاره خلیج، یورو ۵  با نیم درصد گوگرد را تولید کرد و در حال ذخیره سازی است و حداکثر تا یک ماه دیگر  در تهران توزیع می شود.

موسوی خواه خاطر نشان کرد: یورو ۴تا ۵٠ PPM اجازه دارد گوگرد داشته باشد اما یورو ۵ نیم درصد که امیدواریم با توزیع یورو ۵آلایندگی های مربوط به سوخت حذف شود.

مقاوم سازی انبارها انجام شده است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص مقاوم سازی انبارها تصریح کرد: انبار ری ۲ سال است که صحنه یک کارگاه بسیار پیشرفته سازندگی است. همچنین انبار شهران، چند سال پیش مقاوم سازی کامل شده است. انبار شمال شرق نیز تمام مقاوم سازی هایش انجام شده است.

وی با تاکید براینکه این سه انبار، از بهترین انبارهای ما در سوخت رسانی هستند، گفت: سایرانبارها نیز رو به پایان هستند.

ترافیک شدید مانع سوخت رسانی به موقع شد

موسوی خواه با اشاره به شرایط بد ترافیکی در زمان زلزله اخیر تهران خاطر نشان کرد: ما برای سوخت رسانی در زمان زلزله در سطح شهر تهران مشکلی نداشتیم، اما زمانی که زلزله آمد، با ترافیک شدیدی مواجه شدیم که امکان عبور نفتکش از انبار به جایگاه سوخت رسانی را مختل کرده بود.

وی از مردم درخواست کرد در چنین مواقعی با همکاری خودشان کمک کنند، تانکرهای سوخت رسان به موقع به جایگاه برسند تا سوخت رسانی انجام شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: در زمان بحران، طی ۲۴ ساعت حدود ۳۰ میلیون لیتر بنزین عرضه شد و این در حالی است که در حالت عادی، این عدد به ۱۵ میلیون لیتر بنزین می رسد.

موسوی خواه تصریح کرد: این میزان عرضه دو برابری، با امکانات و شرایط حاضر بود که در تاریخ سوخت رسانی در تهران بی سابقه بوده است.

جایگاه سیار سوخت در مواقع بحران

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، در خصوص تهمیدات اندیشیده شده برای مدیریت بحران و سوخت رسانی در زمان حادثه گفت: مخازن خاصی برای ذخیره سازی نگه داشته شده است. همچنین بخش حمل و نقل آماده باش است تا اگر اتفاقی افتاد، حضور به موقع داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:برای به موقع رساندن سوخت به مردم نیز جایگاه های سیاری را در نظر گرفته ایم که در مواقع بحرانی بتوانیم با کمک این جایگاه ها، سوخت رسانی سریع و به موقعی را انجام دهیم.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده های نفتی لار برای توزیع در جایگاه های سوخت، متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته سالاری، شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی گزارش این تخلف را با همکاری حراست شرکت کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093312

دیگر خبرها

  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد