Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی دهقانی زاده دوشنبه شب در نشستی با خبرنگاران افزود: این تعداد کارگر، علاوه بر یکهزار و 276 کارگاه کوچک و بزرگ، در 224 واحد تولید و صنعتی فعالیت دارند.
وی ادامه داد: در کارگاه ها 9 هزار نفر و بقیه در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی شهید چمران ، سایت 196 هکتاری ، یزد مهر ، هرفته ، شهرک سنگ ، شهرک سریشم و ناحیه صنعتی بهادران مشغول کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول اظهار کرد: در مهریز 374 شرکت تعاونی در بخش های کشاورزی ، صنعتی و خدماتی با عضویت 10 هزار و 95 نفر و با سرمایه اولیه76 میلیارد ریال فعالیت دارد و یکسال اخیر هشت شرکت تعاونی جدید با عضویت حدود 100 نفر نیز تشکیل شد.
دهقانی زاده افزود: تا پایان سال 1396،سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی مهریز با اشتغالزایی 400 نفر به بهره برداری می رسد که نقش مهمی در رونق اقتصادی این شهرستان که در جنوب شهر صنعتی یزد قرار دارد، خواهد داشت.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز تصریح کرد: در 9ماهه سال جاری 390 نفر افراد جویای کار در مراکز کاریابی ثبت نام کرده اند که زمینه اشتغال حدود نیمی از آنها فراهم شده است.
دهقانی زاده در ادامه به اهمیت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در شکوفایی رونق تولید ملی اشاره کرد و یادآور شد: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران جزو برنامه های مهم این اداره است که تاکنون کارهای خوبی در این ارتباط در مهریز انجام شد .
وی در این نشست به سئوال خبرنگاران در خصوص رسیدگی به حق و حقوق کارگران ، حل مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی و صنعتی و برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی پاسخ داده شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/ خبرنگار: کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سلمان ستاری، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال رسیدگی به وضعیت کارگران در حوزه مختلف اشتغال، حقوقی و مطالبات است، افزود: ۳ هزار و ۴۰۰ نفر کارگر ساختمانی در خلخال وجود دارد که ۲ هزار نفر آنان از مزایای بیمه کارگران استفاده می‌کنند و یک هزار و ۴۰۰ نفر نیز در نوبت ثبت قرار دارند.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار، حوادث ناشی از بخش ساختمان افزایش یافته و مقام معظم رهبری نیز در دیدار با کارگران، بر لزوم اهمیت ایمنی و امنیت شغلی کارگران تأکید کردند.
ستاری با اشاره به اشتغال اتباع بیگانه در شهرستان‌های استان اردبیل خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده این امر، واحد به کارگیرنده مبلغ یک میلیون و سیصد هزار تومان جریمه می‌شود.
وی گفت: ۴۵ واحد کارگری بزرگ و کوچک در شهرستان خلخال وجود دارد که بزرگترین آن واحد نئوپان است.
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال، تعهد اشتغال شهرستان خلخال در سال ۱۴۰۲ را یک ۱۱۰۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: اولویت با فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.ستاری بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ اعتبار کل شهرستان با ۱۱ دستگاه حمایتی و ۴ دستگاه اجرایی در حوزه مشاغل خانگی و تبصره ۱۸ بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر