Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالصمد صناعی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ممیزان تسهیلات در قالب 35 هزار و 156 فقره تسهیلات به متقاضیان بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات پرداخت شده است.
وی ادامه داد: 912 فقره از این تسهیلات به مبلغ 117 میلیارد ریال به صورت تسهیلات قرض الحسنه در بخش های مختلف حمایتی و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی گفت: 92 میلیارد این مبلغ در قالب 890 فقره تسهیلات ازدواج و یک هزار و 437 میلیارد ریال در قالب یک هزار و 992 فقره تسهیلات رونق تولید و صندوق توسعه ملی برای حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط به متقاضیان پرداخت شده است.
صناعی افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت شده در سال جاری 153 میلیارد ریال در قالب 524 فقره تسهیلات ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان مرکزی به منظور کاهش هزینه های تولید و افزایش بازدهی در بخش کشاورزی در اختیار تولیدکنندگان این بخش قرار گرفته است.
وی یادآور شد: با توجه به بروز خسارت های سرمازدگی در باغات انار ساوه، امسال 2 هزار و 401 فقره تسهیلات به مبلغ 245 میلیارد ریال یرای کمک به احیای محصول باغداران این شهرستان پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی گفت: 440 میلیارد ریال تسهیلات آبیاری نوین نیز امسال برای صرفه جویی در مصرف آب کشاورزان پرداخت شده است.
صناعی گفت: در راستای حمایت از آسیب دیده گان بخش کشاورزی و استمرار تولید در استان مرکزی در سال جاری بانک کشاورزی این استان به منظور اجرای بند و تبصره 16 قانون و بودجه سال جاری مبلغ 54 میلیارد ریال از سود تسهیلات یک هزار و 234 فقره از بدهکاران بخشیده شده است.
وی یاد آور شد: همچنین برای ارتقای خدمات الکترونیکی، افزایش رضایت مندی مشتریان و کاهش مسافرت های درون شهری هم اکنون 57 شعبه استان به سامانه خدمات الکترونیکی غیرحضوری در بسترهای مختلف از جمله اینترنت بانک، همراه بانک و تلفنبانک مجهز شده است.
مدیر شعب بانک کشاورزی در استان مرکزی گفت: تا کنون 260 هزار و 390 عدد انواع کارت های الکترونیکی بانکی برای اقشار مختلف استان صادر شده است که برای پشتیبانی این کارت ها 78 دستگاه خود پرداز در تمامی سطح استان و شعب روستایی با متوسط سرویس دهی97 درصد به ارایه خدمات به مشتریان اشتغال دارند.
وی خاطر نشان کرد: 9 هزار و 219 دستگاه کارتخوان در فروشگاه ها و مراکز خرید استان مرکزی با هدف تسهیل خدمات نصب شده است و چهار کیوسک بانک و 15 هزار و 705 همراه بانک در استان فعال است.
بانک کشاورزی با 57 شعبه، 79 دستگاه خودپرداز و 9 هزار و 180 دستگاه کارتخوان با هدف حفظ منابع پایه، تولید ارزش افزوده و اشتغالزایی در راستای رونق تولید در سطح شهرها و روستاهای استان مرکزی به شهروندان خدمت رسانی می کند.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  خواجه‌ای گفت: در حال حاضر میزان مقاوم سازی واحد‌های مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن در شهرستان‌ها نیز نسبت به تکمیل پرونده‌های خود جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند، افزود: اقساط بازپرداخت تسهیلات جدید با نرخ سود پنج درصد، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه خواهد بود که متقاضیان پس از تشکیل پرونده در بنیاد مسکن، به بانک مربوطه جهت عقد قرارداد معرفی می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان از پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن روستایی از ۳۵۰ میلیون تومان به ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: مهاجرت معکوس ظرفیت و تقاضا برای ساخت و ساز در روستا‌ها را افزایش داده است و همین مسئله باعث می‌شود تا همه ساله و طبق قانون ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی در کشور به متقاضیان پرداخت و هر سال نیز سقف آن افزایش یابد.

وی به ترغیب و تشویق و لزوم همکاری اعضای شورای اسلامی، دهیاران و مشارکت روستاییان در انجام طرح‌های مقاوم سازی اماکن روستایی اشاره کرد و افزود: اهالی روستا‌های استان باید از فرصت پیش آمده استفاده کرده و با اخذ تسهیلات بانکی برای سلامتی و حفظ جان و اموال خود و پیشگیری از هرگونه خسارات احتمالی خانه‌های خود را مقاوم‌سازی کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: سعی ما براین است که با ادامه روند نوسازی اماکن مسکونی، زمینه‌ای را جهت فراهم ساختن فرصت برای روستاییان، ایجاد بالندگی و خودباوری در روستا‌ها و ارائه تعریف جدید از روستا‌ها به عنوان واحدی تولیدی و فرهنگی آماده کرده و بنیاد مسکن نیز براساس این تکلیف در بخشی از رسالت خود فعالیت‌های خود را بیشتر معطوف به روستا‌ها و مناطق کمتر توسعه یافته ادامه دهد.

خواجه‌ای ادامه داد: مقاوم سازی اماکن روستایی و مناطق محروم استان در واقع همان پیشگیری قبل از وقوع حادثه و جلوگیری از خسارات و تلفات جانی و مالی در برابر سوانح طبیعی است.

دیگر خبرها

  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد