Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران گفت: تکلیف تخریب‌کنندگان اموال عمومی مشخص است. آنها به بیت‌المال آسیب رسانده‌اند و قطعا تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

محمدحسین مقیمی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به وضعیت دیروز تجمعات اعتراضی در تهران گفت: منتقدان وضعیت کشور در تهران کنار رفته بودند و اغلب تجمع‌کنندگان از کسانی بودند که در پی تخریب اموال عمومی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در برخی موارد در تجمعات تهران این افراد اتوبوسی را نگه داشتند و مسافران آن را پیاده کردند و ماشین‌های مردم را متوقف کردند و حتی جلوی آمبولانس اورژانس را گرفتند.

وی با تاکید بر ضرورت برخورد با کسانی که اموال عمومی را تخریب می‌کنند، اظهار داشت: مردم هم به ما اجازه نمی‌دهند در برابر این افراد اقدامی نکنیم البته اگر افرادی حرفی دارند، حتما به نقدهای آنها گوش می‌دهیم اما وقتی اموال عمومی هدف تخریب قرار می‌گیرند، مشخص است که وظیفه دولت حفاظت از بیت‌المال است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه برخی افراد در این روزها آمدند و نگرانی‌های خود را اعلام کردند، تصریح کرد: حرف این مردم و نگرانی‌ آنها توسط مسئولان شنیده شده است اما تخریب اموال عمومی و ایجاد ناآرامی هیچ توجیهی ندارد و تخریب‌کنندگان اموال عمومی باید پاسخگوی اقدامات‌شان باشند.

مقیمی با بیان اینکه امروز هم در سطح شهر تهران برخی معترضان به اموال عمومی بازداشت شده‌اند، خاطرنشان کرد: دستگیری این افرد با مجوز دستگاه قضایی صورت گرفته است. البته قطعا مراقبت خواهد شد تا اتفاقات سال‌های گذشته در مورد بازداشت‌شدگان تکرار نشود.

وی افزود: تکلیف تخریب‌کنندگان اموال عمومی مشخص است. آنها به بیت‌المال آسیب رسانده‌اند و قطعا تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

منبع: ایلنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا فخاری در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم.

فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقادها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیازها و ضروریات شناخته می‌شود و می توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد