Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اسماعیل حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس و تراکتورسازی به خبرنگار برنا گفت: با توجه به تغییرات در تراکتور من تصور می کردم این تیم شرایط بسیار بهتری نسبت به نیم فصل اول داشته باشد اما شاید عدم هماهنگی باعث شد تراکتور کمی ناهماهنگ باشد و نتواند آنگونه که انتظار داشتیم مقابل پرسپولیس بازی کند، در این طرف میدان هم پرسپولیس به لحاظ روانی به این برد نیاز داشت و با گلی که در نیمه نخست به ثمر رساند فشار زیادی از روی تیم برداشته شد و در ادامه هم که پرسپولیس با زدن گل دوم توانست بازی را به سود خود  تمام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مباحث پیش آمده در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: بنده معتقدم آن دسته قلیلی که برخی از این شعارها را سر داده اند اصلا طرفدار پرسپولیس نبوده اند و بنده متاسفم که افرادی که به عنوان لیدر از باشگاه حقوق دریافت می کنند نتوانستند جلوی برخی شعارها را بگیرند.

حلالی در ادامه افزود: بنده به شخصه از وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم که به این موضوع واکنش نشان دادند و خواهان پیگیری این موضوع شده اند اما در اینجا باید نسبت به برخی واکنش های مسئولان فدراسیون فوتبال به این نکته اشاره کنم که این مشکلی نیست که با محرومیت حل شود وفقط فرهنگ سازی از طرف باشگاه ها می تواند راهکار اینچنین مشکلاتی باشد و باید با جدیت و برنامه مشخص دنبال شود.

بخش دیگری از صحبت های پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تراکتور درباره ریشه برخی توهین ها در ورزشگاه آزادی بود، او در این باره اظهار داشت: برخی معتقد هستند توهین به بازیکنان پرسپولیس در فرودگاه تبریز ریشه برخی شعارها بوده اما بنده باید بگویم همانطور که توهین کنندگان در تهران پرسپولیسی نبودند، آنهایی که در فرودگاه تبریز توهین کردند هم هوادار تراکتور نبودند.

ملی پوش اسبق کشورمان در ادامه عنوان کرد: ما به زمین مسابقه می رویم که رفاقت ها، دوستی ها و آشنایی ها بیشتر شود، نفس ورزش این است، خدا رحمت کند بوقچی های قدیمی را، اگر کسی کوچکترین فحاشی می کرد با آن شخص یا دسته  برخورد می کرد و تذکر می داد، در مکتب پرسپولیس بی احترامی جایی ندارد به ویژه به تیم میهمان، مگر به غیر از این است که ایرانیان به میهمان نوازی معروف هستند. من خودم از تبریز آمده ام و در همین تیم تراکتور پرورش یافتم و بعد به پرسپولیس آمدم، مردم آذربایجان در میهمان نوازی زبانزد هستند، شما نگاه کنید ببینید چند ستاره سرشناس پرسپولیس آذری هستند، کریم باقری، علی دایی...من نمی دانم این لیدرها چه کار می کنند، در پرسپولیس هیچ چیز بزرگتر از نام باشگاه نیست و هرکس چیزی دارد از نام بزرگ باشگاه است، من به خاطر دارم زمانی اکثر هواداران تراکتور پرسپولیس را نیز دوست داشته اند و این دوستی و مودت دو طرفه بود، هواداران باید چشمشان را باز کنند، کدام یک از آنها راضی هستند که پول به لیدری پرداخت شود که نتواند جلوی فحاشی به تیم حریف را بگیرد، مگر پرسپولیس در لیگ قهرمانان سال گذشته از همین تماشاگر نماها ضربه نخورد و محروم نشد.

وی درباره احتمال ادامه این رفتارها در تبریز مقابل استقلال تهران‌گفت: خیر شما شک نکنید هواداران تراکتور به دنبال درست کردن حاشیه برای تیم خود نیستند، به هر حال من امیدوارم این مشکل به صورت ریشه ای حل شود و ما شاهد این گونه برخوردها نباشیم و من مطمئن هستم مشکل با محرومیت هواداران حل نمی شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ در استان ایلام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ‌سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکردهای محوری اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت است، افزود: یکپارچگی و هماهنگی میان دستگاه‌های عضو ستاد دهه کرامت در راستای تحقق اجرای برنامه‌ها اهمیت زیادی دارد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: راهپیمایی مردم استان در راستای حمایت از طرح نور نیروی انتظامی و فرهنگ حجاب و عفاف، روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت مصادف با نخستین روز دهه کرامت و پس از نماز جمعه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت در استان ایلام برگزار خواهد شد.

کد خبر 748677

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز