Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@16:32:08 GMT

املت قارچ و اسفناج مناسب وعده صبحانه

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۶۵۴۰

املت قارچ و اسفناج مناسب وعده صبحانه

رکنا:املت قارچ و اسفناج غذایی کامل در وعده صبحانه و عصرانه به شمار می رود.

مواد لازم

اسفناج: یک‌دوم پیمانه

روغن: یک قاشق غذاخوری

قارچ: یک‌دوم پیمانه

تخم‌مرغ: یک عدد

سفیده تخم‌مرغ: دو عدد

پنیر فتا: ۲۸ گرم

نمک و فلفل: به میزان لازم

طرز تهیه

تابه را روی حرارت ملایم قرار دهید و اسفناج خرد‌شده را در آن بریزید و تفت دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قارچ خرد‌شده را به آن اضافه کنید و هر دو را تفت دهید وقتی قارچ کمی نرم شد، تابه را از روی حرارت بردارید و مواد را در ظرفی بریزید و کنار بگذارید.

حالا تخم‌مرغ و سفیده‌ها و نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید. تابه را دوباره روی حرارت قرار دهید. چون کف آن هنوز چرب است به روغن نیازی نیست. تخم‌مرغ‌ها را در تابه بریزید تا کاملاً کف تابه را بپوشاند. مخلوط قارچ و اسفناج را روی سطح تخم‌مرغ‌ها پخش کنید. در تابه را بگذارید تا با حرارت پایین املت بپزد. وقتی تخم‌مرغ‌ها کمی سفت شدند، در تابه را بردارید و کمی پنیر فتا روی املت بریزید و در تابه را دوباره بگذارید و ۲ تا ۳ دقیقه صبر کنید تا پنیر هم گرم شود و خودش را ول کند. حالا املت اسفناج و قارچ شما آماده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

او ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • طرز تهیه لوبیا پلوی اصیل شیرازی را اینجا بخوانید
  • نوشیدنی‌های سرشار از آهن
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!