Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان یاسوجی ضمن نارضایتی شدید از وضعیت خیابان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخواست کردند چاره ای برای حل ترافیک و ساماندهی این نقطه از شهر یاسوج بیندیشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، سالهاست که خیابان بیمارستان شهید بهشتی و کوچه های فرعی اطراف این خیابان به دلیل افزایش خودروها قفل می شود و با وجود اطلاع سانی متعدد از سوی رسانه های استان اما همچنان هیچ تدبیری برای این موضوع از سوی مسئولان و متولیان امر اندیشیده نشده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دقایقی قبل این خیابان به طور کلی در ترافیک خودروها قفل شده و آمد و رفت شهروندان را با مشکل مواجه کرده و تاکنون نیز این وضعیت ادامه دارد.

یکی از شهروندان یاسوجی که فرزندش دچار سوختگی شدید شد و در ترافیک گیر کرده بود از بی سرو سامانی وضعیت خیابان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به شدت ابراز نگرانی کرد و گفت: چرا مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد فکری به حال این خیابان نمی کنند، آیا هیچ از خود می پرسند بیماری که وضعیت وخیمی دارد چگونه باید به داخل بیمارستان ورود پیدا کند.

شهروند دیگری نیز که از وضعیت شلوغی و ترافیک این خیابان به شدت شاکی شده بود، گفت: به هیچ وجه نمی توان این وضعیت را تحمل کرد.

وی افزود : سالهاست مشکل خیابان بیماستان شهید بهشتی یاسوج به یک معضل تبدیل شده و مسئولان استان تنها با برگزاری جلسات بی فایده نتوانسته اند این موضوع را بررسی و چاره ای بینیدیشند.

یکی دیگر از شهروندان یاسوجی نیز با اشاره به اینکه یا باید بیمارستان شهید بهشتی از این مکان جابه جا شود تا بتوان جان بیمارانی که در خطر است را به سرعت نجات داد یا به وضعیت وخیم و ترافیک شبانه روزی این خیابان پایان داد و ان را یکطرفه کرد.

شهروندان یاسوجی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستند تا موضوع خیابان شهید بهشتی یاسوج که با جان بیماران و شهروندان سر و کار دارد را به طور ویژه رسیدگی کند و به این وضعیت نابسامان چندین ساله پایان دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد

به گزارش همشهری آنلاین، آزادراه شهید شوشتری کمربندی شرقی تهران است که اتوبان امام رضا(ع) را در جنوب‌شرق پایتخت به اتوبان شهید یاسینی متصل می‌کند. با ساخت و بهره برداری از این آزاد راه ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری هدایت می شود و بخش زیادی از بار ترافیک شرق تهران (سه راه افسریه و بسیج) کاهش می یابد.

آن طور که محمد شیری عنوان کرده: «عملیاتی شدن این پروژه مستلزم رفع معارضین بود که از ابتدای سال گذشته ۲۶ معارض تجاری و مسکونی که در مسیر این آزاد راه قرار داشتند، تملک شد اما یک ملک با عرصه ۱۳۲ متر مربع باقی مانده بود. با پیگیری‌های صورت گرفته این ملک با اعتبار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آزاد سازی شد.»

به گفته او ملک مسکونی معارض دیگری هم وجود دارد که مجوز اعمال ماده ۹ (تملک به شرط واگذاری زمین دیگر) از شورای شهر دریافت شده و مراحل قانونی را طی می‌کند که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضین پروژه شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته می شود.

کد خبر 846864 برچسب‌ها شهردارى تهران منطقه ۱۵ بزرگراه تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • وضعیت خیابان های چین بعد از بارندگی‌های شدید | ویدئو
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • وضعیت خیابان های چین بعد از بارندگی‌های شدید در چین + ویدئو
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار