Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@22:10:27 GMT

کلاهبردار میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۶۹۷۳

کلاهبردار میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی گلوگاه از دستگیری کلاهبردار یک میلیارد ریالی که با استفاده از سیم کارت‌های جعلی در شهرستان از یک موسسه مالی و اعتباری اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شعبان محمدپور در گفت‎وگو با خبرنگار گلوگاه ما، در خصوص کلاهبرداری از یک موسسه مالی در گلوگاه، اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت مسئولان یکی از موسسات مالی و اعتباری گلوگاه، مبنی بر مراجعه فردی برای فروش تعداد زیادی سیم کارت جعلی، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، تمامی این سیم کارت‌ها که داری شماره‌های رند بوده به نام تعدادی از شهروندان که از آن اطلاعی ندارند، ثبت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در خصوص سوء‌استفاده و کلاهبرداری فرد دستگیر شده از سیم کارت‌ها، گفت: متهم با انتخاب سیم کارت‌های دارای شماره‌های رند و سرقت اطلاعات کد ملی افراد، اقدام به خریداری و ثبت سند سیم کارت‌ها می‌کرد و در چندین مرحله آن‌ها را به این موسسات مالی به فروش می‌رساند.

محمدپور گفت: با تشکیل پرونده، متهم برای مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا بی لری، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با مراجعه یک کشاورز به مسئولان انتظامی و طرح شکایتی مبنی بر اینکه یک نفر در ازای بارگیری و ارسال چندین بار ذرت و دیگر محصولات کشاورزی به وی وعده پرداخت وجه داده، اما پولی را به این فرد نپرداخته و حاضر به انجام تعهدات خود نیست پرونده جهت رسیدگی‌های تخصصی به پلیس فتا ارجاع شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس فتا با هماهنگی‌های قضائی و واکاوی دقیق پیام‌های تبادل شده بین این کشاورز و طرف مقابل، موفق به احقاق حق این کشاورز و باز پرداخت ۱۷۰ میلیارد ریالی وجه مورد معامله به این کشاورز زحمتکش شدند.

فرمانده انتظامی قلعه گنج با اشاره به ارسال این پرونده به دادسرا جهت پیگیری‌های بعدی از شهروندان خواست در امور خرید و فروش اموال و محصولات کشاورزی مورد نیاز خود در بستر فضای مجازی از اعتماد به افراد سودجو و کلاهبردار خودداری و تا قبل از شناسایی هویت طرف مقابل و صحت اموال مورد معامله از پرداخت وجه و یا ارسال کالا خودداری کنند.

کد خبر 6088013

دیگر خبرها

  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی