Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه مدیر گروه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با حضور دکتر داریوش جاوید رئیس، معاونان دانشجویی و فرهنگی، آموزشی، پژوهش و فناوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا از بروجرد، داریوش جاوید در این نشست با بیان کلیاتی از وضعیت و چالش‌های پیش روی واحد بروجرد گفت: « سعی ما همواره شفافیت در کار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر 6 ماه گزارشی از وضعیت این واحد دانشگاهی به استادان و کارکنان خواهم داد و برگزاری مرتب جلسات مدیر گروه‌های آموزشی و تلاش برای کیفی سازی در راستای حل مشکلات آموزشی و ارائه خدمات دهی بیشتر به دانشجویان باید همواره مد نظر مسئولان واحد قرار گیرد.»

جاوید: برای جبران کسری بودجه از طریق اجاره املاک مازاد به شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه دولتی آیت الله بروجردی و تجمیع چندین دانشکده و انتقال آنها از داخل شهر به مجتمع دانشگاهی امام (ره) وارد عمل می شویم

جاوید به افزایش 230 امتیازی واحد بروجرد در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: «‌با توجه به کاهش دانشجو و به تبع آن کم شدن درآمد شهریه ای در سال تحصیلی 97-96 برای پرداخت حقوق و دستمزد استادان و پرسنل واحد هم با مشکل مواجهیم. باید برای عبور از این بحران ها در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت چاره اندیشی کنیم.»

رئیس واحد بروجرد با بیان اینکه با پتانسیل های زیاد و امکاناتی که در واحد بروجرد موجود است برای جبران این کسری بودجه از طریق اجاره املاک مازاد این واحد دانشگاهی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دانشگاه دولتی آیت الله بروجردی و تجمیع چندین دانشکده و انتقال آنها از داخل شهر به مجتمع دانشگاهی امام (ره) وارد عمل خواهیم شد.»

وی با برشمردن مزیت‌های اقتصادی این انتقال و تجمیع دانشکده ها و کلاس های مرتبط، آن را یکی از گام های مهم در استفاده بهینه از امکانات و سرمایه واحد و کم کردن از هزینه های جاری و حقوق و دستمزد عنوان کرد.

رئیس واحد بروجرد از راه‌اندازی بیمارستان خصوصی 64 تخت‌خوابی با مشارکت دانشگاه آزاد بروجرد در آینده خبر داد و افزود: «قرار بر این است ساختمان این بیمارستان توسط دانشگاه تأمین و تجهیز آن توسط بخش خصوصی انجام شود که این کار علاوه بر درآمدزایی به گسترش و توسعه رشته های پزشکی واحد بروجرد نیز کمک خواهد کرد.»

جاوید استفاده از استادان بومی برای تدریس و استادان دانشگاه آزاد اسلامی برای پایان‌نامه‌ها را یکی از راهکارهای کاستن هزینه ها عنوان کرد.

وی افزود: «استفاده از استادان حق التدریس مادامی که واحدهای موظفی اعضای هیات علمی پر نشده است باید متوقف شود و هیچ استادی نباید قبل از اینکه موظفی همه اعضای هیأت علمی پر شود. بیش از موظفی خود واحد درسی بردارد و طبق دستورالعمل سازمان مرکزی دانشگاه باید همه حق الزحمه پایان نامه استادان فقط از طریق حقوق و دستمزد پرداخت شود و از طریق چک متوقف شود.»

در ادامه این جلسه هر کدام از مدیران گروه با بیان نظر، دیدگاه و مشکلات خود به بحث و بررسی درباره مسائل مطروحه پرداختند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرستان ۲ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای حسین افشاری را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و احسان حیدری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود منصوب کرد.

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

جناب آقای حسین افشاری

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیئت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

به گزارش آنا، حسین افشاری دارای مدرک دکتری علوم باغبانی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان بوده که معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از جمله سوابق اجرایی وی است. 

دکتر طهرانچی همچنین در نامه‌ای جداگانه از تلاش دکتر نعمت‌الله نعمتی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

جناب آقای احسان حیدری

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود» منصوب می‌شوید.

از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیئت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید. 

به گزارش آنا، احسان حیدری دارای مدرک دکتری مهندسی کامپیوتر و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود است که معاون دانشجویی و فرهنگی  و معاون پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی را در سوابق اجرایی خود دارد. 

همچنین دکتر طهرانچی در نامه‌ای جداگانه با تبریک به اکبر سالاروند که به افتخار بازنشستگی نائل آمده از تلاش‌های وی در دوران مسئولیت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • شعار سال روشن‌کننده راه است
  • بیانیه جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد در حمایت از حملات موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در یک نگاه
  • سرای نوآوری کشاورزی و دامپروری سکوی تولید در دانشگاه آزاد کاشمر راه‌اندازی می‌شود
  • سرپرستان ۲ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند
  • سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛آخرین مهلت ارسال مقالات