Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با تاکید بر اینکه تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران در تجمعات اخیر بازداشت شده‌اند گفت: این دانشجویان به زودی و قبل از شروع امتحانات پایان ترم آزاد خواهند شد.

دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران به زودی آزاد می‌شوند/ انتظار ورود دانشجویان به فعالیت‌های ساختارشکنانه را نداریم

دکتر غفاری در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: در اعتراضات اخیر فقط دانشگاه تهران درگیر یک‌سری اعتراضات از سوی دانشجویان شد و دانشجویان در تجمعات خود مطالباتی داشتند و نکاتی را مطرح کردند؛ اما در داخل دانشگاه حادثه یا مورد خاصی برای دانشجویان اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: اعتراضات اخیری که در دانشگاه تهران اتفاق افتاد، مسائلی بود که از بیرون از دانشگاه وارد دانشگاه شد و این مطالبات در بیرون دانشگاه رقم خورده بود. اینطور نیست که از درون دانشگاه به بیرون منتقل شده باشد و به جز دانشگاه تهران، سایر دانشگاه‌ها نیز ورودی به این مسائل نداشته‌اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با تاکید بر اینکه تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران در تجمعات اخیر بازداشت شدند، گفت: آمار دقیقی از تعداد بازداشت شدگان نداریم. البته به نظر می‌رسد تعداد افراد بازداشت شده زیاد نباشد، ولی پیگیری می‌کنیم این دانشجویان بازداشت شده نیز هر چه سریعتر و قبل شروع امتحانات  پایان ترم آزاد شوند.

دکتر غفاری در پایان با بیان اینکه انتظار ورود دانشجویان به فعالیت‌های ساختارشکنانه را نداریم، گفت: دانشجویان همیشه مطالبه‌گر هستند و مباحث خود را به شیوه‌های مختلف و از جمله نقد مطرح می‌کنند، ولی اینکه به فعالیت‌های ساختار شکنانه ورود کنند، از هیچ دانشجویی انتظار نمی‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم افتتاح مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی شهید مدافع حرم علیرضا قبادی دانشگاه آزاد اسلامی البرز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در واحد کرج برگزار شد.

دکتر طهرانچی ضمن بازدید از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی با جمعی از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و فناوران به گفت‌وگو پرداخت.

این مجتمع با مساحت ۳۹۰۰ متر مربع دربرگیرنده مجموعه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، مرجع و همکار دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و مشتمل بر ۵۱ فضای آزمایشگاهی تحقیقاتی است که در ۷ گروه مختلف ساماندهی شده‌اند.

برق، الکترونیک، هوش مصنوعی، فناوری‌های نوین، شیمی، کشاورزی، کشت بافت، محیط زیست، غذا و دارو، مجموعه کارگاه‌های طراحی و دوخت و تحقیقاتی پزشکی از جمله مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این مجموعه آزمایشگاهی است.

گفتنی است ۲۰ عضو هیأت علمی، منتورینگ مجتمع شهید قبادی را در کنار ۳۲ کارشناس آزمایشگاه‌ بر عهده دارند و تمامی فعالیت‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی استان البرز در قالب ۱۱ آزمایشگاه همکار سازمان‌ها در این مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی فعالیت انجام می‌شود.
همچنین دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه‌های خود از مهدکودک سمای واحد کرج بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229098 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2هزار نفر رسید
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • تظاهرات حامیان فلسطین در شهر‌ها و دانشگاه‌های آمریکا
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • افزایش دانشجویان بازداشتی حامی فلسطین در آمریکا به ۱۳۰۰ نفر
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ دانشجویان بازداشت شدند