Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رسمی ترکیه از بازداشت بیش از ۳۰۰ مظنون به همکاری و ارتباط با گروه تروریستی داعش در ترکیه طی ماه دسامبر خبر داده است. ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اطلاعات جمع آوری شده توسط خبرگزاری آناتولی نشان می دهد که نیروهای امنیتی این کشور طی ماه دسامبر بیش از 300 تروریست مظنون به همکاری با داعش را بازداشت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش افزود: حدود 40 نفر از این افراد هنوز در بازداشت پلیس هستند و برخی از آنها نیز از ترکیه اخراج شده اند. پلیس ترکیه 62 تبعه خارجی را طی ماه گذشته در شهر استانبول در یورش همزمان به 12 آدرس جداگانه دستگیر کرده است.

پلیس همچنین یک زوج فرانسوی را در فرودگاه استانبول بازداشت کرده است که اتهام اصلی آنها ارتباط با گروه تروریستی داعش است. حدود 129 مظنون به همکاری با داعش نیز در آستانه سال جدید میلادی در مناطق مختلف استانبول بازداشت شده اند.

در شهر آنکارا پایتخت ترکیه نیز 29 مظنون به همکاری با داعش از جمله چند تبعه خارجی بازداشت شده اند.

در استان آدانا نیز یک مظنون داعشی که پس از انفجار بمب کنار جاده ای در سوریه زخمی شده و در بیمارستان بستری شده بود، بازداشت شده است. 5 مظنون داعشی نیز در استان‌های کیلیس و سکریه بازداشت شده اند.

در استان حاتای نیز 12 مظنون به همکاری با داعش دستگیر شده اند. یک نفر دیگر نیز در استان بورصا بازداشت شده است.

بیش از 300 نفر تاکنون در پی حملات تروریستی داعش در ترکیه جان خود را از دست داده اند. نیروهای امنیتی ترکیه عملیات گسترده ضد تروریستی را برای جلوگیری از وقوع حملات مشابه آغاز کرده اند.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,89,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۲۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ تومان (۰.۵۲ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۱,۹۳۰ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۵ تومانی به ۱,۹۳۰ رسیده بود، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ تومانی (۰.۵۲ درصد) به ۱,۹۲۰ رسید.

بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۱,۹۲۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۱۵ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۰.۵۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۵.۴۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • طالبان به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ترکیه
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است / عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن