Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:02:06 GMT

برف ارتفاعات خلخال را سفیدپوش کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۷۷۸۰

برف ارتفاعات خلخال را سفیدپوش کرد

اردبیل - ایرنا - بارش اولین برف زمستانی پس از حدود یک ماه توقف بارش ها در خلخال و در دوازدهمین روز از اولین ماه این فصل ارتفاعات این شهرستان را سفید پوش کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، در حالی بارش باران از شب گذشته در شهر خلخال آغاز شده و همچنان ادامه دارد بارش برف ارتفاعات مشرف به این شهر و بلندی های این شهرستان را سفیدپوش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره هواشناسی خلخال پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از بارش 9 میلیمتر باران در طول شب گذشته و صبح امروز در این شهر خبرداد.
فرامرز فرض الله پور گفت: با ورود جبهه هوای مرطوب و باران زا به منطقه و آغاز بارش باران از اوایل شب گذشته دمای هوای خلخال رو به افزایش گذاشته و در حالی که حداقل دمای صبح روز گذشته این شهر 2 درجه زیر صفر بوده این میزان با 3.6 درجه افزایش به 1.6 درجه در صبح امروز رسید.
محمد قربانی ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال نیز از بارش برف در تمام راههای ارتباطی کوهستانی و برفگیر این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش ماموران راهداری گردنه ها و راههای کوهستانی و برفگیر این شهرستان نمک پاشی شده و در حال حاضر تمام راههای ارتباطی اصلی ، فرعی و روستایی باز بوده و رفت و آمد خودروها بصورت عادی در آنها جریان دارد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان

ایسنا/کرمان فرماندار شهرستان انار با اعلام پرآبی مسیل‌ها در برحی نقاط محور انار- رفسنجان، گفت: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

محسن صالحی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بارش‌ها در شهرستان انار، اظهار کرد: با توجه به بارش‌های شب گذشته و امروز صبح در ارتفاعات حوزه آبریز شهربابک، پرآبی یکسری مسیل‌ها را داشتیم.

وی افزود: در مقاطع کوتاهی، جاده ترانزیتی انار- رفسنجان در کیلومتر ۲۷ برای خودروهای سبک بسته شد اما خودروهای سنگین توانستند مسیر خود را ادامه دهند.

فرماندار انار تصریح کرد: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی شهرستان انار باز هستند.

صالحی تأکید کرد: با این وجود ستاد بحران شهرستان در خصوص احتمال بارندگی عصر امروز با رشد ابرهای جوششی در ارتفاعات و احتمال وقوع سیلاب در شهر و روستاهای اطراف، آمادگی کامل دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد