Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین تحفه گر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق اعلام دبیرخانه سی و ششمین جشنواره بین ‌المللی تئاتر فجر، نمایشهای 'شنا در آتش' به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری، 'نسخه آزمایشی' به نویسندگی و کارگردانی علی حاتمی‌ نژاد و 'پیانیستولوژی' به کارگردانی محمد نیازی به بخش مسابقه ایران این جشنواره راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: نمایش 'حذفیات' به نویسندگی و کارگردانی مهدی ضیاء چمنی نیز به بخش مسابقه بین ‌الملل این جشنواره راه یافت.
جشنواره بین ‌المللی تئاتر فجر از مهمترین جشنواره‌ های تئاتر در ایران است که هر سال طی دهه فجر در بهمن ماه برگزار می ‌شود.
این جشنواره اغلب رقابتی بوده و دارای بخش‌ های گوناگون مانند بخش نمایش صحنه‌ ای، بین‌ الملل، نمایش‌ های رادیویی و بخش نمایش خیابانی است.
سی ‌و ششمین جشنواره بین ‌المللی تئاتر فجر با سه بخش مسابقه برگزار می شود که عبارتند از مسابقه تئاتر ایران (بخش الف) که شامل کارگردانهای پذیرفته شده تهران با بیش از سه اجرای عمومی و کارگردانهای دیگر استانها بر اساس پیشینه کارگردان است.
بخش دوم این جشنواره مسابقه تئاتر ایران (بخش ب) است که شامل کارگردانهای پذیرفته شده تهران با حداکثر سه اجرای عمومی و کارگردانهای دیگر استانها بر اساس پیشینه کارگردان است.
بخش سوم این جشنواره نیز عنوان 'مسابقه بین ‌الملل' دارد که کارگردانهایی با بیش از سه اجرای عمومی و تعدادی از گروه ‌های خارجی را شامل می شود.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
1922 / 6053

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!

به گزارش ورزش سه امیررضا رفیعی دروازه بان جوان پرسپولیس در چهار بازی لیگ برتری که به میدان رفت دروازه اش را بسته نگه داشت و گلی دریافت نکرد.

رفیعی با کلین شیت در این چهار بازی با روحیه به اراک رفت تا تیمش را در این مسابقه برنده کند.او تا حوالی دقیقه 84 هم نمایش بسیار خوبی داشت و دروازه اش را بسته نگه داشت اما دو گل در وقت های قانونی خورد.

رفیعی در وقت های اضافه هم دو بار دروازه اش را باز شده دید تا به اندازه چهار مسابقه در یک بازی گل خورده باشد.

گلزنان تیم آلومینیوم لیموچی، بزرگ (دوبار) و نقی‌زاده بودند تا ورزشگاه اراک پیش از سوت پایان منفجر شود!

دیگر خبرها

  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!