Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@18:50:22 GMT

کشته شدن 2 نفر در شلوغی های سنندج؟!

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۸۸۲۰۹

حوادث رکنا: فرماندار سنندج کشته شدن 2 نفر در جریان تجمع غیر قانونی در شهر سنندج را تکذیب و اعلام کرد: تا کنون در این تجمعات در سنندج به هیچ کس آسیبی وارد نشده است.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ابراهیم زارعی، فرماندار سنندج اظهار کرد: تجمع‌های اخیر در شهر سنندج بدون مجوز قانونی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از مردم در خواست داریم که تجمعهای غیر رسمی را ادامه ندهند چرا که موجب بروز مشکلاتی در سطح شهر برای شهروندان می‌شود.
فرماندار سنندج کشته شدن 2 نفر در جریان تجمع غیرقانونی در شهر سنندج را تکذیب و اعلام کرد: تا کنون در این تجمعات در سنندج به هیچ کس آسیبی وارد نشده است.
وی ضمن دعوت مردم به آرامش و حفظ امنیت شهر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این تجمعات با خویشتنداری با مردم برخورد کرده اند که جای تقدیر دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۸۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است

امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: سنندج مرکز دین و عرفان و شهر مسجد و مناره و زادگاه بابا مردوخ‌ها، اردلانی‌ها و در مجموع جوانمردان و شیرزنانی است که نام پر آوازه آنها همواره بر تارک تاریخ درخشیده است.

امام جمعه اهل سنت سنندج با تبریک هفته کار و کارگر، تصریح کرد: کارگران تلاشگران به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید هستند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام در مورد کارگران می‌فرمایند، قبل از خشک شدن عرق کارگران حق و حقوق‌شان را پرداخت کنید، افزود: توجه پیامبر مکرم اسلام به افرادی که نقش مهمی در به حرکت درآوردن چرخ‌های توسعه و تولید دارند نگاه از جایگاه ویژه آنان دارد.

وی تصریح کرد: امنیت کشور، امنیت مردم، اجرای عدالت، رسیدگی به مشکلات، ایجاد اشتغال برای جوانان از مسائل بسیار مهمی است که خوشبختانه در کشور ما توجه خاصی به آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: دولت سیزدهم به بهترین شیوه توان خود را در مسیر رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان گذاشته و خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.

وی بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در شعار امسال از عبارت «جهش تولید با مشارکت مردم» استفاده کردند.

امام جمعه سنندج در ادامه به وضعیت مردم فلسطین و غره هم گریزی زد و گفت: از یک سو شهادت بی‌شمار مسلمان و زخمی شدن تعداد زیادی زن، مرد و کودک در فلسطین اشغالی یک درد بزرگ است و بی‌تفاوتی سران و ممالک اسلامی و مجامع بین‌الملل درد بزرگتر است.

وی تصریح کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این ظلم عظیمی که به مردم مسلمان و بی‌گناه غزه صورت می‌گیرد جای سوال دارد باید به حال آینده بشریت گریست.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • خیزشی برای همبستگی با مردم غزه
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • تجمعات دانشگاه‌های آمریکا لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیستی انداخت
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود